اختلال در سایت فروش فوری ایران‌خودرو /شانس افراد ثبت‌نام کننده جدید بیشتر شد! ؟ احتمال تمدید مهلت ثبت نام وجود دارد؟

کد خبر: 1188756

با وجود آنکه امروز فرصت چهارمین مرحله فروش به اتمام می‌رسد، اما مشکل سایت این شرکت برطرف نشده است.

اختلال در سایت فروش فوری ایران‌خودرو /شانس افراد ثبت‌نام کننده جدید بیشتر شد! ؟ احتمال تمدید مهلت ثبت نام وجود دارد؟

۱۹ آبان ماه بود که گروه صنعتی ایران‌خودرو طرح فروش هفت محصول خود در قالب فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله با روش قرعه‌کشی را در سه قالب طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده اجرایی کرد. این طرح در حالی برگزار شده بود که وضعیت ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده مرحله قبلی آن، مشخص نشده بود.

گویا در دوره قبل هم مشکل ثبت نام افزایش یافت به طوری که سایت شرکت ایران خودرو با مشکل مواجه شد.

مجدد این مشتریان اعلام کرده‌اند که باز هم نتیجه ثبت‌نام مرحله قبلی آن‌ها (ثبت نام طرح سوم که از ۱۹ آبان آغاز شد) مشخص نشده و همچنان وضعیت آن‌ها “در حال بررسی” ثبت شده است؛ بر همین اساس باز هم این افراد نمی‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو اقدام به ثبت‌نام کنند.

حقیقت امر این است که این مرحله چهارم فروش محصولات ایران‌خودرو از پنجشنبه هفته گذشته (۳ آذر ماه) آغاز شده و به مدت چهار روز اجرا می‌شود؛ بنابراین امروز یکشنبه (۶ آذر ماه) این فرصت به اتمام می‌رسد و این افراد که نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند، این دوره را از دست خواهند داد؛ بنابراین همانطور که اشاره شد و پیش‌تر هم تاکید شده، شانس افراد ثبت‌نام کننده جدید در این دوره بیشتر خواهد بود و به نوعی محرومیت ثبت‌نام‌کنندگان مرحله قبلی است.

سایت ایران خودرو

ما این موضوع را شرکت خودروسازی ایران خودرو پیگیری کردیم.

یک منبع آگاه در شرکت خودروسازی ایران خودرو گفت: متاسفانه سایت شرکت دارای باگ‌هایی شده است که در حال رفع آن هستیم و اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

او درباره اینکه امکان تمدید مهلت ثبت نام به سبب مشکل فنی وجود دارد،گفت: باتوجه به اینکه بخش زیادی موفق به ثبت نام نشده اند احتمال ثمدید وجود دارد، ولی در این صورت اطلاع رسانی انجام خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها