خبر مهم برای مستاجرها / ثبت نام وام 100 میلیونی اجاره مسکن + شرایط و مدارک

کد خبر: 1191052

امسال نیز وام ودیعه مسکن به منظور حمایت از اجاره نشینان تبیین شده است. براساس آخرین اخبار و گزارش‌ها این تسهیلات تا پایان آذرماه در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

خبر مهم برای مستاجرها / ثبت نام وام 100 میلیونی اجاره مسکن + شرایط و مدارک

 افرادی که مستاجر هستند و با توجه به رشد تورم، مبلغ رهن و اجاره منزل مسکونی در دسترس آن‌ها بالاتر رفته است، امکان استفاده از وام ودیعه مسکن را دارند. متقاضیانی که خواهان این تسهیلات هستند باید در سایت متخص آن ثبت نام کرده و منتظر اعلام نتایج بمانند. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که متاهل یا سرپرست خانوار باشند. ارائه اجاره نامه رسمی دارای کدرهگیری و همچنین مدارک متقاضی و ضامن‌‌ها در شعب بانکی از دیگر شرایط لازم برای دریافت این وام است. لازم به ذکر است که باید قرارداد اجاره و تنظیم اجاره نامه مستاجران حداقل تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.

متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن، باید مدارکی را در سامانه مربوطه بارگذاری کنند. عکس اسکن شده از شناسنامه متقاضی و تمام افراد تحت تکلف وی، اسکن کارت ملی متقاضیان، عکس اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام است. ضمنا زنانی که سرپرست خانوار و مایل به دریافت این وام هستند، باید اسکن عکس گواهی سرپرستی خود را در وبسایت مربوط به تسهیلات ودیعه بارگذاری کنند.

مبلغ و مدت زمان بازپرداخت وام ودیعه مسکن چقدر است؟

میزان وام اجاره مسکن سال 1401 با توجه به شهر محل زندگی متقاضیان تفاوت دارد. سقف مبلغ این تسهیلات برای تهرانی‌ها 100 میلیون، ساکنان مراکز استان‌ها 70 میلیون و برای متقاضیان دیگر نقاط شهری 40 میلیون تومان اعلام شده است. طبق اطلاعات ارائه شده، سود این وام 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن برای متقاضیان تهرانی پنج سال و دیگر شهرها سه سال خواهد بود.

کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها