شرکت گاز: تعطیلی تهران به‌علت مصرف گاز کذب است

کد خبر: 1198224

شرکت ملی گاز ایران: در پی انتشار خبر ضد و نقیض به نقل از برخی منابع مبنی بر مکاتبه وزیر نفت با معاون اول رئیس جمهور به منظور تعطیل کردن استان تهران در روزهای ‌شنبه و یکشنبه آینده به علت مصرف بی‌رویه گاز، این ادعا تکذیب می‌گردد.

شرکت گاز: تعطیلی تهران به‌علت مصرف گاز کذب است

شرکت ملی گاز ایران به دنبال طرح ادعایی مبنی بر تعطیلی روزهای شنبه و یک‌شنبه استان تهران بنا به درخواست وزیر نفت به علت مصرف بی رویه گاز، این موضوع را رد کرد.

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در پی انتشار خبر ضد و نقیض به نقل از برخی منابع آگاه مبنی بر مکاتبه وزیر نفت با معاون اول رئیس جمهور به منظور تعطیل کردن روزهای ‌شنبه و یکشنبه استان تهران به علت مصرف بی رویه گاز، ضمن تکذیب این خبر از سوی شرکت ملی گاز ایران، از همطونان درخواست می شود با توجه با افزایش چشمگیر مصرف گاز طبیعی در بخش‌های خانگی و تجاری به دلیل ورود سامانه سرد، فراگیر و ماندگار که اقصی نقاط کشور را فرا گرفته و دمای بسیاری از شهرها را به زیر صفر رسانیده است با مصرف بهینه گاز این شرکت را در تأمین پایدار گاز مورد نیاز هموطنان به ویژه در نقاط دور افتاده یاری رسانند.

بنابراین گزارش با برودت هوا مصرف گاز خانگی در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ میلیون متر مکعب افزایش یافت و به ۶۶۰ میلیون متر مکعب در روز رسید؛ ضرورت دارد مردم‌ حتما در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها