وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

با 5 میلیون سپرده وام 100 میلیونی بگیرید / شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک ایران زمین

کد خبر: 1198325

اشخاصی که مشتری بانک ایران زمین بوده و مایل به دریافت وام 100 میلیونی از این مجموعه هستند، امکان استفاده از طرح «انتخاب» را دارند.

با 5 میلیون سپرده وام 100 میلیونی بگیرید / شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک ایران زمین

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان وام 100 میلیون تومانی بانک ایران زمین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداقل مبلغ سپرده گذاری برای دریافت این تسهیلات، 5 میلیون تومان است. در صورتی که فردی به تازگی سپرده افتتاح کرده باشد، امکان تقاضای این تسهیلات را ندارد، زیرا باید حداقل سه ماه از خواب سپرده بگذرد. سود این تسهیلات بین 10 تا 18 درصد بوده که براساس دوره بازپرداخت و خواب سپرده تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، 24 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود تسهیلات، 19 میلیون و 817 هزار و 845 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 119 میلیون و 870 هزار و 845 تومان خواهد بود.

آخرین اخبار از پرداخت وام تکلیفی در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در قالب افتتاح انواع سپرده، خدمات ریالی و ارزی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

این بانک در قالب انواع طرح‌ها و عقود اسلامی به مشتریان خود تسهیلات می‌پردازد. به علاوه این مجموعه به پرداخت تسهیلات تکلیفی نیز توجه دارد. به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، این مجموعه تا نیمه اول شهریورماه سال جاری، هزار و 214 فقره تسهیلات قرض الحسنه و هزار و 162 فقره وام فرزندآوری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد. مقدار پرداخت تسهیلات تکلیفی این مجموعه در زمان ذکر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 382 درصد افزایش داشته است.

وام  ۵۰ میلیونی رئیسی با نرخ سود چهار درصد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

غلامرضا دوستی در نشست هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و نیز بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب‌العلاج، اظهار کرد: به منظور رفع بخشی از مشکلات بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی و همچنین رسالت و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران، با پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، تسهیلات بانکی به این بیماران نیازمند پرداخت می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی هلال احمر قزوین، وی افزود: با توجه به اینکه این اعتبار به استان‌ها به‌صورت مجزا پرداخت خواهد شد این نشست به منظور هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و همچنین جهت بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه تسهیلات به بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص برگزار شده ایت تا بیماران نیازمند بیشتری از این تسهیلات استفاده کنند.

دوستی با بیان اینکه بیماران نیازمند برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند مدارک خود را به شعب جمعیت هلال احمر شهرستان‌های استان تحویل دهند تا از این تسهیلات استفاده کنند، اضافه کرد: مبلغ این تسهیلات حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

وی به مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند باید فاکتور دارو ممهور به مهر داروخانه و یا صورتحساب بیمارستان مبنی بر هزینه‌های درمانی مورد نیاز پرداخت شده از سوی متقاضی را به همراه خلاصه پرونده بیمارستانی ارائه دهند.

این مسئول گفت: پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده توسط افراد متقاضی، مراحل مددکاری و طرح در کمیته وام مربوطه انجام خواهد شد و افراد واجد شرایط به بانک‌ عامل معرفی می شوند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در پایان گفت: متقاضیان ثبت شده در سامانه سخا و داوطلبان، امدادگران و اعضای جوانان افتخاری هلال احمر این استان و همچنین خانواده‌های محترم آن‌ها که نیازمند هزینه‌های دارویی و درمانی هستند در اولویت این طرح قرار دارند.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها