عقب‌نشینی قیمت محصولات سایپا در بازار | سقوط 7 میلیونی«کوییکR» در بازار خودرو

کد خبر: 1198776

رصد بازار خودرو از افت 2 تا 7 میلیونی سایپایی‌ها در بازار حکایت دارد، ریزشی که در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو هم شاهد آن بودیم.

عقب‌نشینی قیمت محصولات سایپا در بازار |  سقوط 7 میلیونی«کوییکR» در بازار خودرو

رصد بازار خودرو از افت 2 تا 7 میلیونی سایپایی‌ها در بازار حکایت دارد، ریزشی که در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو هم شاهد آن بودیم.

طی روزهای اخیر به دفعات شاهد نوسان کاهشی نرخ دلار در بازار بودیم و این امر موجب شد تا بازار پس از چند روز مقاومت شکل کاهشی به خود گیرد. به گفته فعالان بازار خودرو ریزش قیمت در بازار خودرو به شرایط جوی روزهای اخیر هم باز می گردد.

اما چه خودروهایی در میان سایپایی‌ها امروز بیشترین ریزش قیمت را داشته اند، ارزیابی بازار نشان می دهد امروز «کوییکR» افت 7 میلیونی قیمت در بازار داشت و «شاهین» هم افتی 5 میلیونی را ثبت کرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

l9XhvxBRxK9H

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

«شاهین» امروز هم در بازار افت 5 میلیونی در بازار داشت و 502 میلیون تومان قیمت خورد، شاهین در هفته‌های اخیر به دفعات رشد قیمت داشته و از مرز 500 میلیون تومان هم عبور کرد، اما امروز بالاخره قیمت این خودرو در بازار عقب‌نشینی کرده و با این شرایط می توان گفت در حال جبران رشد قیمت هفته‌های اخیر است.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با افت 2 میلیونی در بازار 302 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر با توجه به رصد بازار می توان گفت خانواده کوییک هم امروز افت 3 تا 2 میلیونی در بازار داشتند، با این شرایط «کوییکR »در بازار 305 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 7 میلیون تومانی را تجربه کرد؛ «کوییک معمولی» هم 299 میلیون قیمت خورد و افتی 3 میلیون تومانی را ثبت کرد. اما «تیبا صندوقدار» در بازار 300 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 302 میلیون تومان دست به دست شد و افتی  2 میلیونی را ثبت کرد./ اقتصادنیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها