وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

وام قرض الحسنه 300 میلیونی با سود 10 درصد | عیدی جذاب رئیسی برای همه یارانه بگیران

کد خبر: 1198829

هزینه هر برگ از تسهیلات مسکن نسبت به دو هفته قبل، افزایشی بوده و متاهل‌های تهرانی برای دریافت این وام باید بیش از ۱۲۱ میلیون تومان پرداخت کنند.

وام قرض الحسنه 300 میلیونی با سود 10 درصد | عیدی جذاب رئیسی برای همه یارانه بگیران

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

شرایط پرداخت وام بدون ضامن 300 میلیونی

مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «مهر ماندگار» هستند، باید با پرداخت مبلغ حداقل 100 هزار تومان در یکی از شعب این مجموعه حساب قرض الحسنه افتتاح کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک کشاورزی که متقاضی وام 300 میلیونی این مجموعه هستند، باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری ایشان در بانک گذشته باشد. سود این تسهیلات 10 یا 12 یا 14 درصد اعلام شده است و میزان آن به ضریب برابری تسهیلات بستگی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 12 ماه اعلام شده است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی و معتبر به بانک معرفی کنند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 26 میلیون و 936 هزار و 135 تومان است. کل سود تسهیلات 23 میلیون و 233 هزار و 623 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 323 میلیون و 308 هزار و 624 تومان خواهد بود.

رشد وام ‌های پرداختی بانک کشاورزی تا دی ماه سال جاری چقدر بود؟

بانک کشاورزی همواره در قالب انواع طرح‌ها و عقود بانکی به مشتریان خود تسهیلات می‌پردازد. براساس آخرین گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این مجموعه تا ابتدای هفته اول دی ماه، برنامه پرداخت تسهیلات تا پایان سال 1401 را محقق کرده است.

این مجموعه همواره به پرداخت تسهیلات برای بخش کشاورزی توجه ویژه دارد. طبق گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این مجموعه تا نیمه دی ماه سال جاری مقادیر وام‌های زیادی را به کشت گلخانه‌‍‌ای اختصاص داد. طبق همین گزارش، میزان پرداخت تسهیلات به این نوع کشت نیمه دی ماه، نسبت به همین مقطع در سال گذشته، بالغ بر 132 درصد رشد داشت.

متاهل‌ها برای وام ۴۸۰ میلیونی چقدر باید هزینه کنند؟

بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن حاکی از این است که هر برگ اوراق وام مسکن (تسه) در فروردین سال گذشته  ۱۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان، در اردیبهشت ماه ۱۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان و در خرداد ماه نیز ۱۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت دارد.

هر برگ اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیر سال گذشته ۱۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان،  در مرداد سال گذشته ۱۲۵ هزار تومان و در شهریور سال گذشته نیز۱۲۵ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

این اوراق در ماه مهر سال گذشته ۱۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان،  در آبان‌ ماه ۱۲۶  هزار و ۴۰۰ تومان و آذر ماه ۱۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت دارد.

اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ و بهمن سال گذشته نیز با قیمت‌های  ۱۲۵ هزار و ۳۰۰ و ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می‌شود. این اوراق در سال جاری ۱۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد که این گزارش بر اساس همین قیمت نوشته شده است.

 قیمت اوراق برای مجردها و متأهل‌های تهرانی

بر این اساس، مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود؛ لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان وام باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۱۲۶ هزار و ۷۰۰ تومانی، ۵۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان می‌شود. همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق به مبلغ ۲۰ میلیون و ۲۷۲هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق به ۷۰ میلیون و ۹۵۲هزار تومان می‌رسد.

زوج‌های تهرانی نیز بر همین اساس می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۱۰۱ میلیون و ۳۶۰هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۲۰ میلیون و ۲۷۲  هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۱۲۱ میلیون و ۶۳۲ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت اوراق در سایر استان‌ها

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای مجردها به ۱۶۰ و برای زوجین به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است.

با توجه به اینکه مجردها باید ۳۲۰ و متاهل‌های ساکن این شهرها نیز باید ۶۴۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، مجردها باید ۴۰ میلیون و ۵۴۴ و متاهل‌ها نیز باید ۸۱ میلیون و ۸۸ هزار تومان پرداخت کنند.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها