وام 200 میلیونی برای افراد خاص / چه کسانی مشمول دریافت این وام می شوند؟ + مبلغ اقساط

کد خبر: 1199349

آن دسته از مشتریان بانک دی که پزشک یا سردفتردار یا مهندس هستند و کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 200 میلیون تومانی طرح «دیدار» بانک دی استفاده کنند.

 وام 200 میلیونی برای افراد خاص / چه کسانی مشمول دریافت این وام می شوند؟ + مبلغ اقساط

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که رده شغلی پزشکی، حقوقی و مهندسی هستند، امکان درخواست وام 200 میلیون تومانی بانک دی را دارند، فقط باید قبل از درخواست تسهیلات در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. این تسهیلات به میانگین حداقل سه ماهه احتیاج دارد. ضمانت اصلی برای این وام ارائه ضامن رسمی هم صنف متقاضی است که پروانه کسب هم داشته باشد. علاوه بر این داشتن اعتبار شغلی هم یک ضمانت اصلی دیگر برای دریافت این تسهیلات است. سقف سود این تسهیلات به 18 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم 60 ماه اعلام شده است.

بانک دی تا به حال از چه حوزه‌هایی حمایت کرده است؟

بانک دی همواره در قالب طرح‌ها و تسهیلات گوناگون کمبود نقدینگی مشتریان را جبران می‌کند. این بانک در بخش پرداخت تسهیلات به حوزه فناوری و طرح‌های پژوهشی هم توجه دارد و از این گونه موضوعات حداکثر حمایت را به عمل می‌آورد. اخیرا روابط عمومی بانک دی اعلام کرده که این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی خود تاکنون از 89 پروپوزال در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا حمایت مادی و معنوی به عمل آورده است.

این مجموعه تا به حال به ارزیابی میزان تسهیلات پرداختی و مسائل مرتبط با آن پرداخته است. طبق آمار ارائه شده در وبسایت بانک دی، این مجموعه در زمینه نسبت تسهیلات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی، 50 درصد کاهش را تجربه کرده است. این نسبت که با نام ان پی ال شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در ارزیابی بانک‌ها محسوب می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها