قیمت‌سازی کاذب برای ارز غیررسمی‌/ دلار آزاد چند؟

کد خبر: 1200267

امروز دلار توافقی در بازار فردوسی با قیمت 39 هزار و 670 تومان عرضه شد، همچنین مقابل صرافی‌ها عده‌ای دلال با قیمت‌سازی کاذب، قیمت دلار غیررسمی را‌ در کانال 44 هزار تومان اعلام می‌کردند.

 قیمت‌سازی کاذب برای ارز غیررسمی‌/ دلار آزاد چند؟

مشاهدات میدانی از بازار ارز در میدان و خیابان فردوسی‌ حاکی از آن است که قیمت دلار توافقی در لحظه تنظیم این گزارش در صرافی‌ها 39 هزار و 670 تومان است.

این قیمت دلار توافقی که امروز توسط ‌صرافی‌ها به صورت سهمیه ای به شهروندان عرضه می‌شود، نسبت به روز گذشته 280 تومان کاهش یافته است.

همچنین مقابل صرافی‌ها عده‌ای دلال با قیمت‌سازی قیمت دلار غیررسمی را‌ در کانال 44 هزار تومان اعلام می‌کنند، اغلب این دلالان امروز فروشنده ارز هستند و تقریبا هیچ‌یک از آنها در لحظه تنظیم این گزارش خریدار ارز نبودند.

یکی از دلالان که مدعی قیمت 45 هزار تومان برای ارز غیررسمی بود می‌گفت با این وجود حاضرم دلارهای خودم را با قیمت 44300 تومان همین الان بفروشم.

بود گفته‌اند قیمت غیررسمی ارز بی گفت با اینکه قیمت دلار 45 هزار تومان است من حاضرم در صورتی که همین حالا پول دریافت کنم 44 هزار و 600 تومان بفروشم.

با یکی از افراد عادی که برای فروش ارز خودش به بازار آمده بود هم‌کلام شدم، می‌گفت: کارمند یکی از بیمار‌ستان‌های خصوصی است و برای نیاز خاصی باید 1300 دلاری که از قبل داشته را امروز بفروشد، اما هیچ یک از همین دلال‌‌هایی که ارز را در کانال 44 هزار تومان اعلام می‌کنند، حاضر به خرید ارز وی با همین قیمت‌‌ها نیستند‌

‌امروز همچنین قیمت سکه تمام‌ 24 میلیون 900 هزار تومان بود البته قیمت خرید آن 24 میلیون و 500 هزار تومان اعلام می‌شد.

امروز همچنین قیمت سکه بهار آزادی 23 میلیون و 500 هزار ‌تومان، نیم سکه 14 میلیون و 600 هزار تومان و ربع سکه 10 میلیون و 150 هزار تومان بود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها