قیمت پراید از کوئیک سبقت گرفت / پراید یک شبه ۱۵ میلیون گران شد

کد خبر: 1201943

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پژو است، به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۴۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۳۸ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت پراید از کوئیک سبقت گرفت / پراید یک شبه ۱۵ میلیون گران شد

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ نیز از ۴۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته جهش پیدا کرده است، به طوری که این خودرو از ۵۱۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس lx مدل ۱۴۰۱ امروز به ۵۶۰ میلیون تومان و پژو پارس lx مدل ۱۴۰۰ نیز امروز به ۵۴۵ میلیون تومان رسید.

افزایش قیمت عجیب خودروهای خانواده پراید

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز با ۱۵ میلیون تومان افزایش به ۳۱۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۳۱ آن نیز با ۳ میلیون تومان افزایش امروز با قیمت ۲۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. پراید ۱۵۱ نیز در این چندروز تغییری نداشته و مدل ۱۴۰۱ آن ۲۵۱ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با همان قیمت ۲۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

خودروی کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۳ میلیون تومانی به ۳۱۸ میلیون تومان رسیده است.

افزایش قیمت خودروهای دنا و سمند

خودروهای دنا نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۶۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۰۵ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت‌ها رخ داده است؛ قیمت سمند LX EF۷ مدل ۱۴۰۰ از ۴۴۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است.

منبع: خبرانلاین

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها