آغاز حراج پیش فروش سایپا از امروز 13 بهمن | قسطی و بدون چک و ضامن با بازپرداخت 12 ماهه صاحب محصولات سایپا شوید

کد خبر: 1202085

چهار محصول سایپا از تاریخ 13 بهمن ماه برای متقاضیان عرضه می‌شود و تا زمان تکمیل ظر فیت ادامه خواهد داشت.

آغاز حراج پیش فروش سایپا از امروز 13 بهمن | قسطی و بدون چک و ضامن با بازپرداخت 12 ماهه صاحب محصولات سایپا شوید

زمان طرح پیش فروش سایپا به مناسبت دهه فجر 1401 اعلام شد. بر اساس بخشنامه سایپا چهار خودرو در این طرح عرضه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرایط فروش محصولات شرکت خودورسازی سایپا به مناسبت دهه فجر 1401 اعلام شد.

طرح پیش فروش سایپا از روز پنجشنبه 13 بهمن 1401 آغاز می‌شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت گروه خودروسازی سایپا نسبت به خرید خودرو و تکمیل وجه اقدام کنند.

بر اساس بخشنامه سایپا چهار خودرو در این طرح عرضه خواهد شد. زمان تحویل خودرو نیز در هفته چهارم ماه‌های ذکر شده خواهد بود.

آنطور که در بخشنامه جدید سایپا آمده متقاضیان می‌توانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 1401/11/13 در صورتی که دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند، می توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

در جدیدترین طرح پیش‌فروش سایپا که از 13 بهمن ماه آغاز می‌شود قرار است چهار محصول ساینا اس دوگانه‌سوز، کوییک جی ایکس، کوییک آر اتوماتیک و کوییک آر جی ایکس عرضه شود.

برای خودرو ساینا اس دو گانه سوز 114 میلیون و 250 هزارتومان، برای خودرو کوییک جی ایکس 112 میلیون و 650 هزارتومان، برای کوییک آر اتوماتیک 148 میلیون و 675 هزارتومان و برای خودرو کوییک آر جی ایکس 117 میلیون و 623 هزارتومان پیش‌پرداخت اعلام شده است.

سود مشارکت در این طرح 10 درصد و سود انصراف 7 درصد تعیین شده است. خودرو ساینا طی آبان تا بهمن 1402 و مدل‌های کوییک عرضه شده در این طرح طی مهر تا بهمن 1402 تحویل متقاضیان می‌شود.

متقاضیان از ساعت 9 صبح 13 بهمن 1401 در صورتی که حساب وکالتی داشته باشند و وجه مندرج در بخشنامه در حسابشان باشد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش محصولات این خودروساز نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است ایجاد حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نخواهد بود.

کاماپرس

سایپا

مراحل ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا

متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش سایپا می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

متقاضیانی امکان ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا برای دهه فجر را خواهند داشت که تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 تمام فرایندهای اعلام‌شده را تکمیل کنند.

در این مرحله از طرح پیش فروش سایپا؛ ساینا s، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدلGX عرضه می‌شود. بر اساس جدول بالا، قیمت خودرو در این طرح مطابق با قیمت روز خودرو حساب حساب می‌شود.

زمان ثبت نام در طرح جوانی جمعیت

بر اساس اعلام خودروسازی سایپا، هفته آینده نیز متقاضیان شرکت در طرح جوانی جمعیت امکان ثبت نام دارند.

امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 16بهمن به مدت سه روز برای متقاضیان این طرح فراهم است.

فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی  شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها