تغییرات قیمت پراید بعد از تعطیلات | قیمت شوکه کننده ارزان ترین مدل پراید

کد خبر: 1205784

قیمت پراید ۱۱۱ هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومانی شد و مجدداً این خودرو به کانال قبلی بازگشت. اما هفته گذشته این خودرو مجدداً به باشگاه ۳۰۰ میلیونی‌ها پیوست و به ۳۰۴ میلیون تومان رسید.

به گزارش سایت خبر آزاد، قیمت پراید ۱۱۱ هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومانی شد و مجدداً این خودرو به کانال قبلی بازگشت. اما هفته گذشته این خودرو مجدداً به باشگاه ۳۰۰ میلیونی‌ها پیوست و به ۳۰۴ میلیون تومان رسید.

اما پژو  ۲۰۷ که روزها بود با ثبات قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز به ۶۱۸ میلیون تومان رسید. به نظر می‌رسد این خودرو تحت تاثیر خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ با افزایش قیمت مواجه شده است.

قیمت دنا پلاس هم امروز ثابت ماند و در نرخ ۷۳۰ میلیون تومان عرضه شد. دنا معمولی تنها خودرویی است که در این روزها با نوسانات قیمتی همراه نشده است.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، به نرخ ۴۷۹ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

در این میان، خودروهای پرطرفدار بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

تیبا هاچ‌بک‌ EX که از خودروهای پرطرفدار است، صبح امروز، یکشنبه، در محدوده ۳۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که در روزهای گذشته با نوسان قیمت مواجه شده بود، اکنون در نرخ ۵۳۰ میلیون تومان به فروش رسید.

کوییک R که این روزها جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به ۲۱۰ میلیون تومان رسید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها