سایپایی‌ها رکورد زدند | افزایش 23 میلیون تومانی این خودرو از خانواده تیبا

کد خبر: 1205973

امروز 30 بهمن 1401 رصد بازار محصولات سایپا از 22 تا 55 میلیونی سایپایی‌ها در بازار حکایت دارد، رشدی که نشان از پرواز «شاهین» در بازار امروز دارد.

سایپایی‌ها رکورد زدند | افزایش 23 میلیون تومانی این خودرو از خانواده تیبا

فعالان بازار خودرو معتقدند رشد نرخ دلار در بازار امروز موجب شد تا شاهد رشد قیمت در بازار باشیم، رشدی که بیش از همه شبیه جهش قیمت است. از سوی دیگر فعالان بازار بر این نکته تاکید می کنند که رشد قیمت بازار را بیش از پیش در رکود فرو برده و بیش از پیش خریداران را از بازار دور کرده است.

به گزارش فعالان بازار خودرو ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که دلار متهم اصلی رشد قیمت در بازار است و این متهم توانسته امروز بازار خودرو را 22 تا 55 میلیون تومان گران کند، بطوریکه امروز شاهین افزایشی 55 میلیونی داشت و ساینا هم 31 میلیون تومان گران شد.

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 620 میلیون تومان شد و رشد 55 میلیونی داشت. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با رشد 31 میلیونی در بازار 360 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار 360 میلیون تومانی شد و رشد 27 میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 353 میلیون قیمت خورد و رشدی23میلیونی داشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار با افزایش 23 میلیون تومانی داشت و 347 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم افزایش22 میلیونی داشت و در بازار 350 میلیون تومان دست به دست شد./اقتصادنیوز

yHgWWBJ8AhoT

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها