مزایا استفاده از طرح کالابرگ | این خبر را بخوانید تا انتخاب درست داشته باشید

کد خبر: 1206046

به گفته مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی، ثبت نام و فعال‌سازی تمام فروشگاه‌ها در این سه استان شروع شده و اعتبار افراد برای آنکه امکان خرید پیدا کنند،‌ شارژ می شود.

به گزارش سایت خبرآزاد، به گفته مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی، ثبت نام و فعال‌سازی تمام فروشگاه‌ها در این سه استان شروع شده و اعتبار افراد برای آنکه امکان خرید پیدا کنند،‌ شارژ می شود.

بر اساس اعلام رییس اتاق اصناف استان مرکزی تاکنون ۱۵۱۱ واحد صنفی این استان در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف ثبات قیمت کالاهای اساسی ثبت‌نام کردند.در حالی که سهم استان مرکزی برای ثبت‌نام اصناف در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی ۱۳۰۴ واحد بوده و فراتر از سهمیه استقبال شده است.

به گفته وی هم‌اکنون ۲۰۰ واحد صنفی و فروشگاه در استان مرکزی به بارکد اجرای طرح مجهز شده‌ و یارانه‌بگیران می‌توانند برای خرید مراجعه کنند.

همچنین در استان قزوین برای ۳۰۰ فروشگاه زیرساخت فراهم‌ شده است و عمده‌فروشی‌ها، خواربارفروشی ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، محصولات لبنی و مواد غذایی متفرقه در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و اتصال آنان به شبکه ملی اعتبار ایجاد شده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها