خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر تهرانی | مسکن مهری ها تا آخر ماه خانه دار می شوند؟

کد خبر: 1212591

استاندار تهران گفت: ۲۹ هزار واحد مسکن مهر در پردیس از تعهدات دولت‌های قبلی کمتر از ۶ ماهه آینده تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر تهرانی | مسکن مهری ها تا آخر ماه خانه دار می شوند؟

علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه بازدید از مسکن مهر پردیس در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو درخصوص این بازدید اظهار کرد: امروز با حضور مسوولان شرکت عمران شهرهای جدید کشور، مسوولان ادارات خدمات رسان، مدیران شهری و شهرستانی در شهرستان پردیس حاضر شدیم.

وی با اشاره به بازدید از مساکن مهر این شهر، گفت: طی نشستی که با مدیران دستگاه‌ها داشتیم مقرر شد در سال آینده برای افتتاح پروژه های فازهای پنج، هشت، ۹ و ۱۱ شهر پردیس اقدامات لازم صورت بگیرد.

فخاری با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار واحد در آینده‌ای بسیار نزدیک افتتاح می‌شود، ابراز کرد: ۱۰ هزار واحد از ۲۹ هزار واحد باقی مانده مساکن مهر پردیس که جز تعهدات دولت‌های گذشته بوده در آینده‌ای نزدیک و کمتر از دو برابر انگشتان دو دست افتتاح خواهد شد.

استاندار تهران افزود: طی این جلسه مقرر شد ادارات خدمات رسان در زمان باقی مانده تعهدات خود را برای تکمیل زیرساختها انجام دهند.

وی ادامه داد: ۱۹ هزار واحد باقی مانده باید تا شهریور ماه امسال تکمیل و تحویل متقاضیان شود زیرا بیش از ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

فخاری اضافه کرد: مساکن مهر پردیس در بخش‌های زیرساختی کسری‌هایی دارند که توسط دستگاه‌های خدماتی و به واسطه اختلافات درون دستگاهی بوجود آمده که طی این جلسه مقرر شد این مشکلات مرتفع شود.

استاندار تهران اضافه کرد: امور روبنایی مساکن مهر باید طبق برنامه زمانبندی به زودی تامین شود و مشکلی از بابت تامین مدرسه، فضای درمانی و بهداشتی، انتظامی و غیره وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: رفع موانع چگونگی تامین آب شرب مساکن مهر با رعایت استانداردها مورد بررسی و هماهنگی قرار گرفت و از مسوولان مربوطه قول گرفتیم در زمان مقرر به تعهدات خود عمل کنند.

استاندار تهران افزود: بیش از یک دهه مردم در انتظار تکمیل و تحویل مساکن مهر خود بودند و امیدواریم در این دولت به سرعت این خدمات ارائه و در مقابل مردم روسفید شویم و جبران صبر و تحملشان را در زمان کوتاهی بدهیم.

وی عنوان کرد: این خدمات را شرکت عمران به عهده گرفته و باید به سرعت انجام شود و امیدواریم با همت بلند مدیر جدید و برنامه‌های خوب طی فرصت باقی مانده تعهداتشان به صورت کامل انجام شود.

فارس

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها