فروش ویژه ایران‌خودرو برای عید قربان | اطلاعیه‌ جدید برای تحویل خودرو زودتر از موعد و به قیمت کارخانه + لینک ثبت نام

کد خبر: 1222181

این خودروها زودتر از موعد تحویل داده می‌شوند

فروش ویژه ایران‌خودرو برای عید قربان | اطلاعیه‌ جدید برای تحویل خودرو زودتر از موعد و به قیمت کارخانه + لینک ثبت نام

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای شرایط تحویل زودتر از موعد برای برخی مشتریان محصولات خانواده پارس با اولویت‌های طرح عادی تابستان ۱۴۰۲ را فعال کرده تا متقاضیان در صورت تمایل ظرف ۱۰ روز واریز وجه کنند، اما این موضوع چند ابهام به همراه دارد که از سوی ایسنا در حال پیگیری است.

photo_2023-05-20_23-48-46

مراتب از طریق پیامک به واجدان شرایط اولویت تابستان اطلاع‌رسانی شده است؛ در صورت عدم تمایل مشتریان، شرایط برای خودروی ثبت‌نامی ایشان متعاقبا اعلام خواهد شد.

در مورد این طرح، چند موضوع مطرح است:

- امکان تغییر نوع خودروها پس از تایید و اعلام نتیجه صورت گرفته پس از مرحله ویرایش خودروها، دیگر ممکن نخواهد بود و متقاضی (ضمن اینکه ایران‌خودرو نیز در بخشنامه‌های خود تاکید دارد) امکان تغییر نوع خودرو را ندارد؛ بنایراین این طرح تبدیل چطور ممکن شده است؟

- طرح تبدیل به چه منظور اتفاق افتاده است؟ اگر خودروی مورد انتخاب مشتری امکان تحویل در موعد مقرر (تابستان ۱۴۰۲) ندارد، چرا تایید صورت گرفته است؟ ضمن اینکه اعلام شده در صورت عدم تمایل به تبدیل، مراتب بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود؟

این موضوع از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو در دست پیگیری است.

حراج بهاره ایران خودرو با فروش فوری پژو ۲۰۷، دنا و سورن پلاس

جدیدترین ثبت نام ایران خودرو با عرضه خودرو‌های پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، دنا پلاس دستی و توربو و سورن پلاس بنزینی و دوگانه سوز آغاز شده است.

شرایط جدیدترین ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ اعلام شد. برای این دوره فراخوان تکمیل فرایند پیش فروش خودرو‌های پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، دنا پلاس دستی و توربو و سورن پلاس بنزینی و دوگانه سوز با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ منتشر شده است.

قیمت خودرو‌های ثبت نام ایران خودرو یکپارچه

در ثبت نام جدید ایران خودرو ۱۴۰۲، ۶ خودرو‌های عرضه شده پیش فروش می‌شود. به این معنا که متقاضیان مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را طبق جدول زیر واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان تحویل که مهر ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد.

شرایط شرکت در ثبت نام جدید ایران خودرو

متقاضیانی که سال گذشته از طریق ورود به سامانه یکپارچه خودرو فرایند ثبت نام ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آن‌ها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو با موعد تحویل مهرماه ۱۴۰۲ شرکت کنند.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک‌ها از طریق شماره مذکور ارسال می‌شود.

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو پژو ۲۰۷ دستی: ۱۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیکـ: ۱۶۷ میلیون و ۱۰۰هزارتومان

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو دنا پلاس دستی: ۱۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو دنا پلاس دستی توربو: ۱۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو سورن پلاس دوگانه سوز: ۱۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو سورن پلاس بنزینی: ۱۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان

قیمت خودروهای ثبت نام ایران خودرو یکپارچه

در ثبت نام جدید ایران خودرو ۱۴۰۲ ،  ۶ خودروهای عرضه شده پیش فروش می‌شود. به این معنا که متقاضیان مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را طبق جدول زیر واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان تحویل که مهر ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد.

شرایط شرکت در ثبت نام جدید ایران خودرو

متقاضیانی که سال گذشته از طریق ورود به   سامانه یکپارچه خودرو فرایند ثبت نام ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آنها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو با موعد تحویل مهرماه ۱۴۰۲ شرکت کنند.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

لینک ثبت نام ایران خودرو یکپارچه

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو یکپارچه تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می‌شود. متقاضیان با مراجعه به لینک ذکره شده باید مبلغ پیش پرداخت خودرو را واریز کنند. همانطور که گفته شد الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می‌شود./نبض بازار

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها