افزایش باورنکردنی قیمت مرغ در بازار | کالابرگ مرغ در راه است؟

کد خبر: 1223579

رئیس کمیته دامپروری کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: دولت باید کالابرگ الکترونیک را توزیع و بر اساس استانداردهای موجود به دهک‌های مختلف مرغ تحویل دهد و قیمت را بر اساس آنالیز دقیق تعیین کند؛ جز این نیز راهی وجود ندارد.

افزایش باورنکردنی قیمت مرغ در بازار  | کالابرگ مرغ در راه است؟

احد آزادی خواه رئیس کمیته دامپروری کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص قیمت بالای گوشت مرغ در بازار، گفت: قیمت مرغ تابع متغییرهایی مختلفی است که باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند، یکی از مهم ترین متغییرهای عدم وارد کردن ضرر و زیان همزمان به تولیدکننده و مصرف کننده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قیمت گذاری زمانی صحیح است که بتواند نیازمندی‌ها و ضرورت‌های تولیدکننده را تامین کند، عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل پایین آمدن قدرت خرید مردم و عدم توزیع کالابرگ الکترونیک توسط دولت بعد از مردمی سازی یارانه‌ها شاهد وجود شکاف قیمتی در بازار گوشت مرغ هستیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان بر اساس آنالیزی که ارائه می‌کنند این است که قیمت اعلامی دولت زیان آنها را به همراه دارد، ادامه داد: از سوی دیگر اگر قیمت مورد درخواست مرغداران را عمل کنیم مصرف کنندگان با زیان مواجه می‌شوند و قدرت خرید آنها به صفر می‌رسد.

آزادی‌خواه گفت: دولت باید کالابرگ الکترونیک را توزیع و بر اساس استانداردهای موجود به دهک‌های مختلف مرغ تحویل دهد و قیمت را بر اساس آنالیز دقیق تعیین کند؛ جز این نیز راهی وجود ندارد./

خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها