شارژ حساب خانوارهای یارانه بگیر | واریز یارانه نقدی یک میلیون 300 هزار تومانی خرداد

کد خبر: 1225796

عسگریان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه با رادیو به بیان جزئیات افزایش یارانه نقدی و اجرای طرح کالا برگ الکترونیک پرداخت.

شارژ حساب خانوارهای یارانه بگیر | واریز یارانه نقدی یک میلیون 300 هزار تومانی خرداد

به گزارش سایت خبر آزاد، عسگریان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه با رادیو به بیان جزئیات افزایش یارانه نقدی و اجرای طرح کالا برگ الکترونیک پرداخت.

سوال: آخرین آمار از پیوستن چه تعداد به طرح جدید کالا برگ خبر می‌دهد؟ آن‌ها در داشبورد مدیریتی فکر می‌کنم به راحتی قابل مشاهده است.

عسگریان: الان آماری که هست شاید به خاطر تعطیلات بوده، آمار به صورت وسیعی نیست و امیدوار هستیم در روز‌های بعد مردم عزیز مخصوصا این یک دهک که هشت و نیم میلیون نفر می‌شوند یعنی مددجویان کمیته امداد حضرت امام و بهزیستی انشاالله متصل شوند.

سوال: چیزی که اینجا وجود دارد، دولت ورای آنچه که در پیام‌های کوتاه هم داریم که میگویند دولت میخواهد یارانه نقدی را تبدیل به یارانه غیر نقدی کند و یارانه را قطع کند من پیشتر اشاره کردم که شاید این کار باید پنج سال پیش صورت میگرفت یعنی آن زمان که کتاب هنر تحریم‌ها منتشر شد و در ایران هم هشدار راجع به آن داده شد، متوجه می‌شدیم که باید مدیریت برجسته‌ای داشته باشیم برای تامین سبد مایحتاج کالا‌های مورد نیاز دهک‌های آسیب‌پذیر، حالا با تاخیر اتفاق افتاده است. سیاست واقعا این است که یارانه را قطع کنیم یا داریم مدیریت بهتری انجام می‌دهیم که تضمین کنیم با ارز ترجیحی کالا و خدمات به دست دهک‌های آسیب پذیر حتماً برسد؟

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها