پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی برای خرید خودرو | چه کسانی مشمول دریافت این وام می شوند؟

کد خبر: 1235643

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای خرید وانت ویژه مددجویان استان خبر داد.

پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی برای خرید خودرو |  چه کسانی مشمول دریافت این وام می شوند؟

به گزارش روابط‌عمومی کمیته امداد استان سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: مهم‌ترین رکن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد، اشتغال‌زایی است تا افراد زیرپوشش بتوانند به درآمد مکفی دست پیدا کنند و از مستمری بی‌نیاز شوند.

وی گفت: در این مسیر اقدامات متعددی در استان سمنان در دستور کار قرار گرفته و از جمله آنها می‌توان به تفاهم‌نامه بین کارخانه خودروسازی برای تأمین وانت موردنیاز مددجویان کمیته امداد استان اشاره کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای خرید وانت ویژه مددجویان استان خبر داد و بیان کرد: این اقدام در قالب یک تفاهم‌نامه و در راستای اشتغال مددجویان صورت می‌گیرد.

ذوالفقاری از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌افزایی برای مددجویان و کارکنان کمیته امداد خبر داد و بیان کرد: تاکنون 10 دوره با بیش از یک هزار و ۱۳۰ ساعت برای ۳۰۵ نفر برگزار شده تا بتوانیم شاهد ارتقای خدمت‌رسانی در شاخص‌های مختلف به مددجویان باشیم.

وی درباره توزیع لوازم موردنیاز دانش‌آموزان نیازمند گفت: در آخرین طرح از توزیع اقلام موردنیاز ویژه دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد، ۴۰ دستگاه تبلت با کمک خیران نیک‌اندیش استان تأمین و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تأمین مایحتاج موردنیاز تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش در راستای ورود آنها به دانشگاه‌ها و در نهایت یافتن کار مناسب انجام می‌شود.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها