تسهیلات ارزان‌ قیمت با کارمزد دو درصد | تاکسیداران برای ثبت نام وام 10 میلیونی اقدام کنید

کد خبر: 1237511

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی با کارمزد دو درصد به رانندگان درون شهری گرگان برای نوسازی تاکسی‌ها خبر داد.

تسهیلات ارزان‌ قیمت با کارمزد دو درصد | تاکسیداران برای ثبت نام وام 10 میلیونی اقدام کنید

 «مهدی کمال‌غریبی» رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری گرگان بعد از ظهر امروز در بازدید از دفتر این خبرگزاری ضمن تبریک روز خبرنگار اظهارکرد: خبرگزاری فارس، رسانه‌ای موفق در امر اطلاع‌رسانی است و ارتقای بازدید مخاطبان از اخبار این رسانه، نشانه‌دهنده توانمندی این مجموعه است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان در ادامه آماری از وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر گرگان اشاره کرد و گفت: حدود ۳ هزار دستگاه تاکسی، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس، ۱۰۰ دفتر آژانس تلفنی و حدود ۷۰۰ راننده سرویس مدارس فعال در شهر گرگان وجود دارد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و لزوم ساماندهی وضعیت سرویس مدارس افزود: حدود یک هزار راننده سرویس مدارس در شهر گرگان داشتیم که پس از همه‌گیری کرونا تعداد آنان به حدود ۷۰۰ نفر رسید که در تلاش هستیم تعداد آنان را در آستانه شروع سال تحصیلی به حدود یک هزار راننده برسانیم. علاوه براین ۱۰ دستگاه اتوبوس مدرسه نیز در ابتدای مهرماه فعال خواهد شد.

کمال‌غریبی افزود: همچنین به‌منظور رفاه حال شهروندان  ۲۰ ایستگاه مسقف مکانیزه نیز در شهر گرگان ایجاد می‌شود.

وی در ادامه خبری خوش همه برای رانندگان تاکسی‌های درون شهری گرگان داد و گفت: ۲ هزار سهمیه تسهیلات ارزان‌ قیمت با کارمزد دو درصد با عاملیت یکی از بانک‌های استان برای نوسازی مخازن «سی‌ان‌جی» و تعمیرات تاکسی‌ها پیش‌بینی شده که قرارداد آن تا پایان شهریور ماه امضا می‌شود.

وی اعلام کرد: سقف این تسهیلات ۱۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت یک ساله است و رانندگان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات، بعد از عقد قرارداد با مراجعه به شعب بانک نسبت به تشکیل پرونده و دیگر مراحل آن اقدام کنند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها