ریزش بورس با شیب ملایم

کد خبر: 1243669

امروز شاخص کل بورس ۵۹۷۵ واحد کاهش یافت و به دو میلیون و ۱۲۳ هزار واحد رسید؛ اما ریزش کمتری را نسبت به دیروز تجربه کرد.

ریزش بورس با شیب ملایم

 بازار سهام دومین روز کاری هفته را با ریزشی ۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

بازار سهام اولین روز کاری هفته را بر خلاف هفته ی گذشته با فشار عرضه آغاز کرد. این در حالی است که اکثر کارشناسان معتقد بودند با توجه به ابلاغیه ی جدید بانک مرکزی و تغییر نرخ تسعیر، بازار سرمایه به روند صعودی روز های گذشته خود ادامه خواهد داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 6 هزار واحدی به 2 میلیون و 123 هزار واحد رسید، همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 2 هزار  واحدی به ارتفاع 714 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «تاصیکو» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «تکاردان»، «سصفها» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «فن دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 24 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 400 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 144 نماد در محدوده مثبت و 288 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 156 نماد در محدوده مثبت و 165 نماد در محدوده منفی معامله شدند./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها