وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی برای همه مردم | وام فوری یک روزه با سند خودرو

کد خبر: 1248272

دولت از پرداخت وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوارها با شرایط عالی خبر داد.

وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی برای همه مردم | وام فوری یک روزه با سند خودرو

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، هیئت وزیران به پیشنهادهای بانک مرکزی و وزارت نفت اعطای تسهیلات برای توسعه شبکه گازرسانی در ۶ استان کشور را تصویب کرد.

این تسهیلات به شکل کارت بانکی به متقاضیان اعطا می‌شود. متقاضیان در صورتی امکان دریافت این وام را دارند که احراز اهلیت شده باشند. حداکثر میزان تسهیلات برای اشخاص حقیقی با رتبه اعتباری آ و بی حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان بدون نیاز به معدل حساب است. سقف این تسهیلات برای مشتریان حقیقی عادی به ۱۰۰ میلیون تومان، براساس معدل حساب، می‌رسد. مشتریان متقاضی این تسهیلات که دارای کسب و کاری هستند حداکثر تا ۲۰۰ میلیون تومان امکان دریافت این وام را دارند.

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید مدارک هویتی و ضمانتی لازم را به بانک ارائه بدهند. بعد از تایید اطلاعات، وام به حساب فرد متقاضی واریز خواهد شد و وی تا ۳۶۵ روز مهلت استفاده از آن را دارد. مهلت صدور صورتحساب برای دریافت این وام حداکثر به ۳۰ روز می‌رسد. مهلت بازپرداخت و تسویه بدهی، در صورت عدم تمایل به تقسیط، حداکثر هفت روز پس از صدور صورتحساب است. ضمنا نرخ سود تسهیلات مشتری بین ۱۲ تا ۱۸ درصد خواهد بود.

اقساط وام فوری کارت با چه روش‌هایی قابل پرداخت است؟

مشتریان بانک ملت به منظور پرداخت اقساط این تسهیلات می‌توانند به صورت غیرحضوری اقدام کنند. کانال‌های غیرحضوری برای پرداخت اقساط این وام سامانه بانکداری اینترنتی، همراه پلاس، همراه بانک ملت، خودپرداز، سامانه تلفنبانک، پایانه‌های خود دریافت، بستام ملت و نرم افزار سکه است. لازم به ذکر است که مشتریان امکان مراجعه حضوری به شعب را برای پرداخت اقساط دارند.

منظور از وام فوری چیست و چه کسانی بیشتر از همه به آن نیاز دارند؟

با توجه به اینکه دریافت وام از بانک، نیاز به داشتن ضامن و طی‌کردن مراحل قانونی زیادی دارد، بسیاری از افرادی که در لحظه نیازمند پول نقد هستند، نمی‌توانند از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

به همین دلیل کسب‌وکارهایی شکل گرفت که با پرداخت وام سریع و بدون ضامن، این مشکل بزرگ افراد را حل کند و در سریع‌ترین زمان ممکن (حتی کمتر از نیم ساعت) یک وام براساس میزان ارزش مالی که به آنها تحویل داده می‌شود، در اختیار افراد قرار دهند.

اما سوال اینجاست که چنین کسب‌وکارهایی، در چه شرایطی حاضر به پرداخت وام سریع و بدون ضامن می‌شوند؟ شرط این بیزینس‌ها برای پاسخگویی به نیاز افراد چیست؟

برای پاسخ به این سوالات، ابتدا باید به‌سراغ بررسی انواع وام‌های فوری موجود در بازار برویم و سپس طبق هر کدام از آنها، شرایط خاصی که دارند را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی انواع فوری بانک ها

کسانی که قصد دریافت وام فوری دارند، باید این نکته را در نظر داشته باشند که بدون تحویل‌دادن اموال ارزشمند، نمی‌توانند چنین از مزیت‌های فوق‌العاده‌ای بهره‌مند شوند.

به همین علت، باید گفت که وام‌های فوری در انواع سیم‌کارت، سفته، سند خودرو، طلا و سند ملکی وجود دارند که هر چه ارزش نقدی آنها بیشتر باشد، وام پرداخت‌شده به صاحب این اموال، افزایش پیدا می‌کند. در ادامه هر یک را بررسی می‌کنیم.

به‌عنوان یک خبر خوش باید بگوییم که دریافت وام سریع و یک روزه، آن هم بدون ضامن در ایران ممکن شده و کسانی که مایل به دریافت آن هستند، می‌توانند از طریق سفته و ملکی ارزشمند، اقدام کنند. البته توجه داشته باشید که برای گرفتن وام میلیاردی با سفته، نیاز به ۲ شرط مهم و ضروری وجود دارد.

شرط اول این است که سند یک ملک یا خودرو که مخصوص استان تهران است را، در اختیار موسسه حقوقی قرار دهید. این اسناد باید شامل پلاک خودرو تهران و املاک داخل تهران و حومه آن باشند. در غیر این صورت، هیچ وامی به شما تعلق نخواهد گرفت.سلام نو

از طرف دیگر، ذکر این نکته ضرورت دارد که به‌ازای تحویل هر سند، شما توانایی دریافت ۶۰ تا ۷۰ درصد از ارزش دارایی‌تان را به‌صورت وام فوری خواهید داشت. برای مثال، اگر ملک‌تان نزدیک به ۲ میلیارد ارزش مادی داشته باشد، شما می‌توانید تا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون، وام دریافت کنید.

آیا می‌توان وام فوری یک روزه را از طریق سند خودرو دریافت کرد؟

یکی از سوالاتی که در رابطه با وام‌های فوری و نحوه دریافت آنها پرسیده می‌شود، این است که آیا می‌توان از طریق سند خودرو تهران، اقدام به دریافت وام کرد؟ اگر بله، نحوه به‌دست آوردن آن چگونه است؟

در پاسخ به سوالات مطرح‌شده باید گفت که شرایط گرفتن وام با سند خودرو به این صورت است که پلاک ماشین و آدرس درج‌شده روی برگه سبز آن، باید روی تهران تنظیم شده باشد. دقت کنید، این شرط به‌قدری ضرورت دارد که پلاک‌های حومه تهران و کرج، تحت هیچ شرایطی پذیرفته نخواهند شد.

باید اضافه کنیم که برای دریافت وام با سند خودرو، داشتن دسته چک الزامی است و مدل ماشین باید بالاتر از ۱۳۹۰ باشد. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که ارزش مادی ماشین، باید بالای ۴۰۰ میلیون تومان باشد.

البته بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی که ارزش بالای ۴۰۰ میلیون تومان دارند، پذیرفته خواهند شد. اما این شرایط تا زمانی قابل قبول خواهد بود که خودروی مربوطه، تاکسی یا وانت نباشد.

علاوه‌بر موارد گفته‌شده، ممکن است بپرسید که به سند خودرو به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان، چه میزان وام تعلق می‌گیرد؟ پاسخ به این سوال بستگی به بررسی شرایط ویژه‌تری دارد. اما به‌صورت کلی، بهتر است بدانید که با ارائه چنین سند خودروی ارزشمند، قطعا وام دریافتی‌تان، کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان نخواهد بود.

معرفی مدارک لازم جهت دریافت وام با سند خودرو

افرادی که نیاز به دریافت وام فوری، کمتر از ۲ ساعت با سند خودرو دارند، باید به داشتن شرایط زیر اقدام کنند:

بازپرداخت وام با سند خودرو، بستگی به شرایط گیرنده وام دارد. در واقع شرکت حقوقی این امکان را فراهم کرده طی یک الی ۱۲ ماه، فرصت پس‌دادن وام را داشته باشید. البته خبر خوب این است که اگر بتوانید اعتبار خود را با خوش‌حسابی افزایش دهید، این شرکت وام را تا ۲۴ ماه برای شما تمدید خواهد کرد.

مشابه آنچه در رابطه با دریافت وام فوری از طریق سند خودرو گفتیم، گرفتن وام با سند ملکی نیز، نیاز به شرایط خاصی دارد که از مهم‌ترین موارد آن، می‌توان به املاک موجود در تهران و حومه اشاره کرد.سلام نو

ذکر این نکته اهمیت دارد که اگر سند ملک‌تان در حومه تهران قرار گرفته، باید ارزش آن، بالای ۳ میلیارد تومان باشد. زیرا در غیر این صورت، هیچ وامی به شما تعلق نمی‌گیرد.

دقت داشته باشید که اگر دارایی‌هایتان شامل شامل اسناد تجاری و زمین می‌شوند، نمی‌توانید به دریافت وام امیدوار باشید. پس سند ملک، باید مربوط به خانه‌ای ارزنده باشد که ارزش آن به بالای ۳ میلیارد تومان می‌رسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها