ثبت نام آنلاین و بدون ضامن وام فوری ۲۰۰ میلیونی | یکروزه وام بگیر

کد خبر: 1248417

«مانی کارت» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک ملت است که با هدف جلب رضایت مندی مشتریان اعطای تسهیلات تدارک دیده شده که اشخاص حقیقی، حتی کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها امکان درخواست آن را دارند.

ثبت نام آنلاین و بدون ضامن وام فوری ۲۰۰ میلیونی | یکروزه وام بگیر

«مانی کارت» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک ملت است که با هدف جلب رضایت مندی مشتریان اعطای تسهیلات تدارک دیده شده که اشخاص حقیقی، حتی کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها امکان درخواست آن را دارند.

وام فوری یا همان وام سریع پرداخت، یک نوع وام است که به افراد در مواقع اضطراری و نیاز فوری به مبلغ کمک می‌کند. این نوع وام فوری معمولاً توسط بانک‌ها، موسسات مالی، شرکت‌های تجاری و حتی دولت ارائه می‌شود. در ایران نیز، خدمات وام فوری توسط بانک‌ها و موسسات مالی ارائه می‌شود.وام فوری معمولاً برای پرداخت هزینه‌های ضروری و ناگهانی مانند هزینه‌های پزشکی، خرید لوازم اساسی، پرداخت قبوض معوقه یا حتی رفع نیازهای روزمره به کار می‌رود. معمولاً مبلغ وام فوری محدود است و بسته به شرایط و سیاست هر بانک یا موسسه مالی ممکن است تغییر کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

«مانی کارت» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک ملت است که با هدف جلب رضایت مندی مشتریان اعطای تسهیلات تدارک دیده شده که اشخاص حقیقی، حتی کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها امکان درخواست آن را دارند.

این تسهیلات به شکل کارت بانکی به متقاضیان اعطا می‌شود. متقاضیان در صورتی امکان دریافت این وام را دارند که احراز اهلیت شده باشند. حداکثر میزان تسهیلات برای اشخاص حقیقی با رتبه اعتباری آ و بی حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان بدون نیاز به معدل حساب است. سقف این تسهیلات برای مشتریان حقیقی عادی به ۱۰۰ میلیون تومان، براساس معدل حساب، می‌رسد. مشتریان متقاضی این تسهیلات که دارای کسب و کاری هستند حداکثر تا ۲۰۰ میلیون تومان امکان دریافت این وام را دارند.

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید مدارک هویتی و ضمانتی لازم را به بانک ارائه بدهند. بعد از تایید اطلاعات، وام به حساب فرد متقاضی واریز خواهد شد و وی تا ۳۶۵ روز مهلت استفاده از آن را دارد. مهلت صدور صورتحساب برای دریافت این وام حداکثر به ۳۰ روز می‌رسد. مهلت بازپرداخت و تسویه بدهی، در صورت عدم تمایل به تقسیط، حداکثر هفت روز پس از صدور صورتحساب است. ضمنا نرخ سود تسهیلات مشتری بین ۱۲ تا ۱۸ درصد خواهد بود.

مشتریان بانک ملت به منظور پرداخت اقساط این تسهیلات می‌توانند به صورت غیرحضوری اقدام کنند. کانال‌های غیرحضوری برای پرداخت اقساط این وام سامانه بانکداری اینترنتی، همراه پلاس، همراه بانک ملت، خودپرداز، سامانه تلفنبانک، پایانه‌های خود دریافت، بستام ملت و نرم افزار سکه است. لازم به ذکر است که مشتریان امکان مراجعه حضوری به شعب را برای پرداخت اقساط دارند.

فعالان حوزه کشاورزی و باغداری که مشتری بانک توسعه تعاون هستند می‌توانند برای وام طرح «رویان» این مجموعه درخواست بدهند. متقاضیان این تسهیلات باید بین دو تا ۹ ماه میانگین حساب ایجاد کنند.

کشاورزان و باغدارانی که مایل به رونق تولید خود هستند، می‌توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت در یکی از شعب بانک توسعه تعاون و ایجاد میانگین حساب مناسب برای تسهیلات رویان درخواست بدهند. مبلغ این وام متناسب با میزان سپرده مشتریان تعیین خواهد شد. سود این تسهیلات با توجه به ضریب برابری، ماندگاری سپرده و مورد استفاده از بخش تعاون یا خارج از ان ۱۹ تا ۲۳ درصد اعلام شده است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام داشتن ضامن رسمی است، البته متقاضی باید در حوزه کشاورزی و باغبانی اعتبار شغلی هم داشته باشد.

طرح رویان به دلیل داشتن نرخ سود پایین‌تر از تسهیلات سایر بانک‌ها، امکان دریافت وام تا سه برابر میانگین حساب برای مشتریان به ازای هر ماه سپرده گذاری، برقراری نرخ سود کمتر از مصوب شورای پول و اعتبار، تامین کمبود نقدینگی فصلی، بازپرداخت به صورت اقساطی و یکجا و تنوع در نرخ سود و شرایط اعطای آن مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح رویان بانک توسعه تعاون کدام است؟

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید بعد از افتتاح حساب حساب و تکمیل فرم درخواست، مجوزهای قانونی مورد نیاز بانک و مستندات مربوط به محل فعالیت اعم از سند مالکیت و اجاره نامه را نیز به بانک ارائه بدهند. ضمنا در صورت خریداری کالای خاص لازم است پیش فاکتور نیز در اختیار بانک قرار بگیرد. دیگر وثیقه‌ها و تضمین‌های مربوط به این طرح تسهیلاتی متناسب با اعتبارسنجی از سوی شعبه خواهد بود.

بانک تجارت برای مشتریان خوش حساب خود طرح وامی به نام «پویا» را تدارک دیده است. حداکثر مبلغ این تسهیلات به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد. مشتریانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند.

اشخاصی که خواهان وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت هستند و خود را واجد شرایط دریافت آن می‌دانند، گذشته از داشتن حساب مورد نظر این مجموعه، باید حداقل سه ماه و حداکثر نه ماه از مدت زمان افتتاح حسابشان گذشته باشد. در ضمن متقاضیان این تسهیلات باید علاوه بر داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد نیاز برای ضمانت را ارائه بدهند. روستائیان که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برای ضمانت کافی است یک نفر از اهالی دارای اهلیت و صلاحیت روستا را که از طرق دهیاری تایید شده، به بانک معرفی کنند.

ویژگی‌ها و مبلغ اقساط وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت

نرخ سود این تسهیلات ۲۳ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به انتخاب مشتری است، با این وجود زمان پرداخت اقساط از ۳۶ ماه بیشتر نخواهد شد. لازم به ذکر است در صورت دریافت این تسهیلات، تا پایان پرداخت اقساط، به اصل سپرده وام گیرندگان سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط به ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان می‌شود. کل سود تسهیلات ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان و جمع رقم وام و سود آن، ۲۸۰ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود.

بانک تجارت با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و تکمیل سبد خدمات اعتباری خود این طرح را تدارک دیده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها