خبر مهم برای متقاضیان وام کم بهره | شرایط پرداخت وام 200 میلیونی بانک کارآفرین +مبلغ اقساط

کد خبر: 1250597

طرح صبای بانک کارآفرین مختص آن دسته از مشتریان این مجموعه است که در یکی از شعب سپرده قرض الحسنه با میانگین حساب مورد نظر ایجاد کرده باشند. سقف این وام به 200 میلیون تومان می‌رسد.

خبر مهم برای متقاضیان وام کم بهره | شرایط پرداخت وام 200 میلیونی بانک کارآفرین +مبلغ اقساط

مشتریان بانک کارآفرین که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح صبا هستند باید ضامن رسمی و سند ملکی داشته باشند. در صورتی که به تشخیص بانک تنها 60 میلیون تومان از این وام به افراد اختصاص داده شود، به دو ضامن رسمی احتیاج است. برای مبالغ بیشتر از 60 میلیون تومان نیز باید سند ملکی ارائه داد. سود این تسهیلات 24 درصد بوده و وام گیرندگان حداکثر طی 60 ماه امکان بازپرداخت آن را دارند. افراد طی این مدت امکان استفاده از حساب خود را ندارند. گذشته از آن 22 درصد از مبلغ تسهیلات نیز تا زمان بازپرداخت کامل اقساط بلوکه می‌شود. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه و منتشر شده است.

در صورتی که حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود را در نظر بگیریم، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات، 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد رسید.

مختصری درباره بانک کارآفرین بدانید

بانک کارآفرین از پنجم آذرماه سال 1379 فعالیت خود را در قالب یک بانک خصوصی آغاز کرد. این مجموعه دارای یک گروه مالی متشکل از صرافی، سرمایه گذاری، لیزینگ، بیمه و هلدینگ فناوری کارآفرین و همچنین مجموعه‌ای به نام ابنیه گستر کارآفرین است.

بانک کارآفرین طی سال‌های فعالیت خود توانسته نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی 34 هزار سال 1400، رتبه نخست بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری در بین 500 شرکت بزرگ ایران و … را به دست آورد./ کاماپرس

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها