خبر مهم برای کارمندان متقاضی وام ارزان | شرایط دریافت وام 200 میلیونی با بازپرداخت 24 ماهه

کد خبر: 1252588

طرح تسهیلاتی «کارگشا» بانک رفاه کارگران برای آن دسته افرادی است که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند. سقف وام این طرح به 200 میلیون تومان می‌رسد و قرض الحسنه است.

خبر مهم برای کارمندان متقاضی وام ارزان | شرایط دریافت وام 200 میلیونی با بازپرداخت 24 ماهه

به گزارش رده، افرادی امکان دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران را دارند که یکی از اعضای دانشگاه‌های علوم پزشکی، کارفرمایان، کارکنان آن‌ها و کارمندان مراکز آموزشی – خدماتی، بهداشتی – درمانی، بیمارستان‌های خصوصی و دیگر سازمان‌های مرتبط باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی و فیش حقوقی متقاضیان است و نیازی به ارائه ضامن رسمی و کسر از حقوق نیست. با وجود اینکه این تسهیلات قرض الحسنه محسوب می‌شود اما کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به 24 ماه می‌رسد. ضمنا افراد هنگام دریافت وام و پرداخت اقساط امکان استفاده از حساب خود را دارند.

با در نظر گرفتن سقف وام، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، مقدار هر قسط 8 میلیون و 684 هزار و 984 تومان است. کل سود تسهیلات، 8 میلیون و 439 هزار و 626 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 208 میلیون و 539 هزار و 626 تومان خواهد بود.

مزیت‌ها و ویژگی‌های طرح تسهیلاتی کارگشا بانک رفاه چیست

گذشته از امکان استفاده از وام قرض الحسنه با بازپرداخت 24 ماهه، از جمله مزایای این طرح تامین مالی آسان سرمایه در گردش بدون نیاز به ایجاد میانگین چند ماهه نزد بانک، بهره مندی ماهانه از تسهیلات ویژه برای تامین سرمایه در گردش، امکان پرداخت حق بیمه بدون محدودیت برای دارندگان کارت‌های بانک رفاه کارگران و… است.

افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این وام می‌توانند به وبسایت بانک رفاه کارگران مراجعه کنند. /کاماپرس

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها