پرداخت وام میلیاردی ویژه برای این افراد | مبلغ اقساط وام 1 میلیارد و 200 میلیون تومانی چقدر ؟

کد خبر: 1254109

افرادی که برای کسب و کار خود باید دفتر داشته باشند یا پزشکانی که مایل به افتتاح مطب شخصی هستند و کمبود نقدینگی دارند، در صورتی که مشتری بانک مسکن باشند امکان استفاده از تسهیلات «خرید مطب و دفترکار» این مجموعه را دارند.

پرداخت وام میلیاردی ویژه برای این افراد | مبلغ اقساط وام 1 میلیارد و 200 میلیون تومانی چقدر ؟

به گزارش رده، اشخاصی که به منظور خرید مطب یا دفترکار به تسهیلات بانک مسکن احتیاج دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری افتتاح کنند. ضمنا متقاضیان باید پروانه فعالیت و جواز کسب داشته باشند. سقف این تسهیلات براساس محل سکونت متقاضیان متفاوت است. اگر متقاضی ساکن شهر تهران باشد، حداکثر مبلغ وام مذکور برای وی 1 میلیارد و 200 میلیون تومان خواهد بود. سقف این تسهیلات برای ساکنان شهرهای بالای 200 هزار نفر و دیگر شهرها به ترتیب، 900 میلیون و 700 میلیون تومان اعلام شده است. افرادی امکان دریافت این وام را دارند که سند ملک مورد نظر را به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات 23 درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام مذکور به 36 ماه می‌رسد.

به منظور پرداخت این وام، مشتریان باید رتبه اعتباری مناسب را داشته باشند. همچنین باید مدارک هویتی خود و اطلاعات مورد نیاز مطب یا دفتر محل کار را به شعبه تسهیلات دهنده ارائه بدهند.

مبلغ اقساط وام 1 میلیارد و 200 میلیون تومانی طرح خرید مطب و دفترکار چقدر است؟

با توجه به مبلغ وام برای ساکنان تهران، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط به 46 میلیون و 451 هزار و 666 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، 472 میلیون و 259 هزار و 971 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 1 میلیارد و 675 میلیون و 759 هزار و 971 تومان خواهد بود.

تنها با سپرده یک ساله وام بدون سود بگیرید

مشتریان بانک ملی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه از این مجموعه هستند، امکان درخواست تسهیلات طرح «مهربانی» را دارند. این تسهیلات در کمترین زمان ممکن به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، افرادی که خواهان وام قرض الحسنه طرح مهربانی هستند حتما باید در یکی از شعب بانک ملی حساب مخصوص این طرح را افتتاح کنند. ضمنا به منظور دریافت این تسهیلات باید حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه از مدت زمان سپرده گذاری متقاضی گذشته باشد. مشتریان برای سپرده گذاری دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ندارند، بلکه کافی است از طریق سامانه بام نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند. وام 300 میلیون تومانی طرح مذکور سودی ندارد و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. با توجه به میزان سپرده گذاری، مدت زمان بازپرداخت متفاوت است اما در کل از 60 ماه بیشتر نمی‌شود.

لازم به ذکر است افراد با ارائه یک ضامن رسمی مورد پذیرش بانک امکان دریافت این وام را دارند. در صورتی که به هر دلیلی شخص امکان دریافت این تسهیلات را پیدا نکند یا از دریافت آن صرف نظر کند، می‌تواند امتیاز دریافتی را به بستگان درجه یک خود انتقال بدهد.

بانک ملی طی شش ماهه نخست امسال چقدر وام ازدواج پرداخت کرده است؟

بانک ملی علاوه بر ارائه طرح‌های تسهیلاتی مختلف، همواره در پرداخت وام‌های تکلیفی نیز پیشگام دیگر بانک‌ها حرکت می‌کند. این بانک براساس گزارش اعلامی بانک مرکزی، در نیمه نخست سال جاری در زمینه پرداخت وام ازدواج بین شبکه بانکی کشور پیشتاز بوده است. طبق آمار موجود، این مجموعه تا پایان شهریورماه سال جاری 79 هزار و 328 فقره وام برای متقاضیان تسهیلات ازدواج پرداخت کرد./ کاما پرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها