آغاز ثبت نام نقدی لاماری ایما با قیمت قطعی و بدون محدودیت | خودروی فرسوده خود را با لوکس لاماری تعویض کنید؛ تحویل 90 روزه

کد خبر: 1254288

شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش جدید لاماری ایما را با قیمت قطعی برای آبان ۱۴۰۱ اعلام کرده است.

آغاز ثبت نام نقدی لاماری ایما با قیمت قطعی و بدون محدودیت | خودروی فرسوده خود را با لوکس لاماری تعویض کنید؛ تحویل 90 روزه

این شرایط فروش در قالب دو طرح اعلام شده است و مشتریان می توانند در طرح عادی و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نسبت به خرید لاماری ایما اقدام کنند.

در این طرح فروش خودرو با سه رنگ سفید، مشکی و سبز عرضه می شود و قیمت قطعی یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان را دارد. موعد تحویل خودروهای این طرح فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده و سود تاخیر در تحویل ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام گردیده است.

لاماری

متقاضیان این طرح فروش می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ تا سه شنبه مورخ ۱ آذر ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اولیه در وبسایت فروش اینترنتی محصولات آرین پارس موتور اقدام کنند و پس از آن از میان واجدین شرایط، افراد به صورت قرعه کشی انتخاب می شوند.

فایل بخشنامه

منبع: تحلیل بازار

داخل لاماری ایما

برخلاف ظاهر خارجی اسپرت و ماجراجویانه، کابین لاماری ایما حس و حال یک خودرو مجلل را به شما تلقین می‌کند. نمایشگرهای به هم پیوسته بخش بزرگی از داشبورد خودرو را اشغال کرده‌اند که برای نمایش اطلاعات سیستم سرگرمی و مجموعه نشانگرها استفاده می‌شوند. کابین لاماری ایما براساس الگوی طراحی مینیمالیستی طراحی شده است، بنابراین دکمه‌های اندکی را در کابین خواهید دید.

لاماری ایما

به نظر می‌رسد طراحان دانگ فنگ هنگام خلق فضای داخلی دانگ فنگ T5 Evo نیم نگاهی به محصولات مرسدس بنز داشته‌اند، چرا که سبک کلی کابین این خودرو شبیه به خودروهای جدید مرسدس بنز است و دریچه‌های تهویه نیز به صورت کامل شبیه به دریچه‌های سیستم تهویه مرسدس هستند. فرمان خودرو و اهرم تعویض دنده نیز شکیل، زیبا و مدرن طراحی شده‌اند و فرمان نیز از نوع دی‌کات است. فاصله بین دو محور دانگ فنگ T5 Evo نیز برابر با 2715 میلیمتر است که خبر از فضای داخلی جادار و راحت برای این کراس‌اوور اسپرت و مجلل می‌دهد.

طراحی لاماری ایما

نگاهی گذرا به چهره لاماری ایما نشان می‌دهد که با کراس‌اووری جوان پسند و اسپرت مواجه هستیم. استفاده از نوار باریک چراغ‌های LED به یکی از اصول طراحی اخیر چینی‌ها تبدیل شده است که پیش‌تر در کی ام سی K7 (جک X7) و ام وی ام X22 پرو شاهد آن بودیم و اکنون در لاماری ایما نیز این الگوی طراحی مشاهده می‌شود. شباهت‌های بسیاری میان طراحی جلوپنجره لاماری ایما و دیگر کراس‌اوور هموطن اش یعنی کی ام سی K7 مشاهده می‌شود، برای مثال قسمت زیرین جلوپنجره تورفتگی دارد و چراغ‌های روشنایی اصلی در گوشه‌های سپر قرار گرفته‌اند.

با این وجود ظاهر جانبی و عقبی خودرو بیشتر از آن‌که شبیه کراس‌اوورهای چینی باشد، به شاسی‌بلندهای لوکس اروپایی شباهت پیدا کرده است. الگوی طراحی قسمت جانبی به کراس‌اوورهای جگوار شباهت دارد و در نمای عقبی نیز تقلیدی دیگر از طراحی پورشه را می‌بینیم که البته با قیمتی بسیار کمتر از پورشه واقعی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

لاماری ایما

مشخصات لاماری ایما

از نظر مشخصات فنی و قوای محرکه، پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر قلب خودروی لاماری ایما است که این پیشرانه می تواند حداکثر 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد. برای سیستم انتقال قدرت ایما نیز از جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده شده است.

شرکت سازنده ادعا می‌کند شتاب صفر تا صد لاماری ایما برابر با 9.5 ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 6.6 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود. اعدادی که تا زمان بررسی میدانی در مورد تحقق آن‌ها باید صبر کرد. پیشرانه لاماری ایما از استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 پیروی می‌کند و همان‌طور که انتظار می‌رود، از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو استفاده می‌کند و اصطلاحا تک دیفرانسیل است.

مشخصات فنی لاماری ایما

نام خودرو

لاماری ایما

کشور سازنده

پرچم کشور

چین

سال (طراحی)

لاماری ایما

2021

موتور

4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور

1481 سی سی

تنفس موتور

توربوشارژ

انتقال نیرو

دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت

195 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

285 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه

جعبه دنده

7 سرعته دوکلاچه (تر) WDCT

شتاب 0 تا 100

لاماری ایما

9.5 ثانیه

نتیجه تست شتاب در خودروبانک

حداکثر سرعت

160 کیلومتر در ساعت

وزن

1550 کیلوگرم

اندازه (میلیمتر)

4565 طول - 1860 عرض - 1690 ارتفاع

فاصله بین دو محور

لاماری ایما

2715 میلیمتر

امکانات و تجهیزات لاماری ایما

همان طور که از نام دانگ فنگ T5 Evo و پسوند اوو در اسم این خودرو بر می‌آید، این خودرو نسخه‌ای ارتقا یافته از دانگ فنگ T5 اصلی است و در زمینه امکانات باید بهبودهایی در این خودرو صورت گرفته باشد. از جمله امکانات و تجهیزات لاماری ایما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، درب صندوق برقی، رادار پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی، سیستم نگهدارنده در سربالایی، سیستم کمکی در سرازیری، چراغ‌های LED، نورپردازی داخلی با 64 رنگ، شش کیسه هوا، پاور ویندوز، سانروف، سیستم صوتی مجهز به نویگیشن و سیستم تشخیص صدا. علاوه بر موارد گفته شده، لاماری ایما در تست تصادف موسسه CNCAP چین موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی شده است.

لاماری ایما

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها