فروش فوق العاده یلدایی لاماری | به قیمت کارخانه 3 ماهه خودرو لوکس بخرید

کد خبر: 1259824

در این طرح خودرو لاماری ایما با مدل 1402 و با 5 رنگ شامل سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز و با قیمت مصوب 1،431،000،000 تومان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو 90 روز کاری اعلام شده و جریمه دیرکرد 36 درصد (سالانه) برای آن محاسبه خواهد شد.

فروش فوق العاده یلدایی لاماری | به قیمت کارخانه 3 ماهه خودرو لوکس بخرید

شرکت آرین پارس موتور پیرو اعلام پیش ثبت نام سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در نظر دارد نسبت به عرضه خودروی لاماری ایما به روش فروش فوق‌العاده با قیمت قطعی روزعقد قرارداد با موعد تحویل 90 روز کاری اقدام کند. لذا متقاضیان می‌توانند از ساعت 12 ظهر یکشنبه مورخ 12 آذرماه 1402 تا پایان روز چهارشنبه 15 آذرماه 1402 به صورت اینترنتی از طریق سایت esalecar.ir اقدام نمایند و ضمن تکمیل فرایند ثبت‌نام با انتخاب نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان، از خدمات نوین و متمایز بهره‌مند شوند.

به همین منظور تمامی کسانی که قصد خرید لاماری ایما دارند می‌توانند از طریق نمایندگی ۲۱۰۳ لاماری تلاش خودرو ایرانیان اقدام کنند. همچنین از متقاضیان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرآیند ثبت نام به نمایندگی‌های تهران و تبریز تلاش خودرو مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۷۹۱۱۲ و ۰۴۱۳۳۸۶۸۶۸۶ تماس حاصل فرمایند.

در این طرح خودرو لاماری ایما با مدل 1402 و با 5 رنگ شامل سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز و با قیمت مصوب 1،431،000،000 تومان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو 90 روز کاری اعلام شده و جریمه دیرکرد 36 درصد (سالانه) برای آن محاسبه خواهد شد.

شایان ذکر است نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان سرویس‌های غیرحضوری، صفر تا صد فرایند ثبت‌نام و خرید این خودرو را بسیار آسان کرده است. چرا که برای تکمیل ثبت‌نام نیازی به حضور مشتری در محل نمایندگی نبوده و کارشناسان این شرکت تمامی فرآیندها و مراحل را بدون حضور ایشان در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند. همچنین پس از تحویل خودرو، امکان ارسال رایگان آن به هر نقطه از کشور وجود دارد. ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت بالا توسط کادر مجرب، یکی از ویژگی‌ها و مزایای این نمایندگی است. همچنین ارائه بیمه یکساله رایگان بدنه و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید خودرو از نمایندگی تلاش خودرو است.

نگاهی اجمالی به لاماری ایما

خودرو لاماری ایما محصول مونتاژی توسط شرکت آرین پارس موتور، از پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه توربوشارژ با حجم ۱۴۸۱ سی‌سی بهره می‌گیرد. حداکثر توان خروجی این موتور ۱۹۵ اسب‌بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۲۸۵ نیوتن متر در ۱۵۰۰ دور در دقیقه است. این نیروی از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های محور جلو انتقال می‌یابد.

لاماری ایما در زمان 9.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. وزن این خودرو 1550 کیلوگرم و ابعاد آن 4565 میلیمتر طول، 1860 میلیمتر عرض و 1690 میلیمتر ارتفاع است. مصرف سوخت ترکیبی لاماری ایما 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است. حجم باک بنزین این خودرو 55 لیتر است و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است.

فضای داخلی لاماری ایما

از امکانات استاندارد لاماری ایما می‌توان به استارت دکمه‌ای، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده، دوربین ثبت وقایع، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و یک پارچه با مالتی مدیا، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو و... اشاره کرد.

همچنین، این خودرو دارای سیستم‌های ایمنی مانند سیستم‌های ضد قفل ترمز (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، کنترل استحکام (ESP) و سیستم کنترل فشار پوشش هوا در تایرها (TPMS) است. علاوه‌بر این، دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ با قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌های موبایل و همچنین سیستم صوتی با کیفیت بالا است. با توجه به این ویژگی‌ها، لاماری ایما یک خودروی مدرن و کارآمد برای استفاده در شهر و بزرگراه‌ها می‌باشد.

راه‌های ارتباطی با نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت تلاش خودرو ایرانیان به نشانی talashkhodro.com مراجعه کنند. همچنین برای مشاوره و تکمیل ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۷۹۱۱۲ تماس بگیرند.

نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در تهران سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60 آماده ارائه خدمات جدید و متمایز به خریداران خودرو لاماری است.

همچنین نمایندگی شهر تبریز به نشانی ائل گلی خیابان گلشهر و شماره تماس ۰۴۱۳۳۸۶۸۶۸۶ آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می‌باشد.

منبع:خودروبانک

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها