فروش نقدی لاماری ایما در دی ماه ۱۴۰۲ | سه ماهه صاحب خودرو لوکس شوید

کد خبر: 1263462

شرکت آرین پارس موتور دور جدید فروش لاماری ایما را ویژه دی ۱۴۰۲ اعلام کرده است.

فروش نقدی لاماری ایما در دی ماه ۱۴۰۲ | سه ماهه صاحب خودرو لوکس شوید

در این شرایط فروش قیمت قطعی لاماری ایما یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان اعلام شده است. بر اساس اطلاعیه منتشر شده خودروها طی ۹۰ روز کاری و با مدل سال ۱۴۰۲ به دست مشتریان می رسند. در این بخشنامه های فروش مشتریان می توانند رنگ های سفید، مشکی، سبز، قرمز و خاکستری را انتخاب کنند.

با توجه به اطلاعیه آرین پارس موتور برای فروش لاماری ایما با قیمت قطعی، متقاضیان می توانند. از روز یکشنبه مورخ سوم دی تا هفتم دی فرایند ثبت نام را با مراجعه به وبسایت رسمی سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی طی نمایند. در مرحله های قبلی سامانه یکپارچه آرین پارس موتور خودروها را زودتر از موعد به دست مشتریان رسانده. در حال حاضر برنامه دارد تا با عرضه لاماری ایما در سامانه یکپارچه، به تقاضای موجود در بازار پاسخ دهد.

همچنین نمایندگی ۲۱۰۳ لاماری (تلاش خودروی ایرانیان) این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده است. تمام فرایند ثبت نام مشتریان توسط کارشناسان این نمایندگی انجام شود. در حال حاضر نمایندگی لاماری تلاش خودروی ایرانیان در تهران و تبریز فعال است. خدمات غیر حضوری خود را به تمام مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد. این نمایندگی بیمه بدنه رایگان، ارسال خودرو به سراسر کشور، ارسال خودرو درب منزل برای ساکنان تهران و ۸ نوبت کارواش تخصصی رایگان. (ویژه مشتریان ساکن تهران) را به مشتریان لاماری ایما که در نمایندگی تلاش خودرو ثبت نام می کنند، ارائه می دهد.

متقاضیان این برنامه فروش لاماری ایما برای سهولت در فرایند ثبت نام و پیگیری می توانند. با شماره ۷۹۱۱۲-۰۲۱ نمایندگی تهران و شماره ۰۴۱۳۳۸۶۸۶۸۶ نمایندگی تبریز تلاش خودروی ایرانیان در ارتباط باشند.

لاماری

منبع: آخرین خودرو

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها