ریزش ۱۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

کد خبر: 1264348

بازار سرمایه بر خلاف روند هفته ی گذشته، در روز جاری با ریزشی ۱۵ هزار واحدی ریزش نسبتا سنگینی را تجربه کرد.

ریزش ۱۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را در تقریبا در محدوده ی صفر تابلو شروع کرد، اما رفته رفته با توجه به نزدیک شدن به ساعات انتهایی بازار بر فشار عرضه ها افزوده شد و در نهایت در محدوده ی منفی به کار خود پایان داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 15 هزار  و 700 واحدی به 2 میلیون و 178 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 5300 واحدی به ارتفاع 755 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «کگل» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «بپاس» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ثشاهد»، «وساخت» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرومیت»، «کرمان» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 5 دی ماه 1402، مبلغ 5 هزار میلیارد میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 600 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 99 نماد در محدوده مثبت و 331 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 125 نماد در محدوده مثبت و 219 نماد در محدوده منفی معامله شدند./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها