متقاضیان از ثبت نام مام جا نمانید | پرداخت یکروزه 2 وام 200 و 300 میلیون تومانی

کد خبر: 1265733

بانک کارآفرین طرح تسهیلاتی به نام «صبا» را تدارک دیده که با هدف تامین تسهیلات مورد نیاز پرسنل و کارکنان معرفی شده سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد و به منظور تعمیر و بازسازی ملک، خرید کالا، خدمات و لوازم و تجهیزات مصرفی بادوام است.

متقاضیان از ثبت نام مام جا نمانید | پرداخت یکروزه 2 وام 200 و 300 میلیون تومانی

بانک کارآفرین طرح تسهیلاتی به نام «صبا» را تدارک دیده که با هدف تامین تسهیلات مورد نیاز پرسنل و کارکنان معرفی شده سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد و به منظور تعمیر و بازسازی ملک، خرید کالا، خدمات و لوازم و تجهیزات مصرفی بادوام است.

به نقل از رده، بانک کارآفرین این تسهیلات 200 میلیون تومانی را بدون ایجاد میانگین حساب به کارکنان سازمان‌ها و نهادهای طرف قرارداد پرداخت می‌کند.

پرسنل شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد و تفاهم نامه همکاری، این امکان را دارند تا به صورت گروهی و سازمانی و با ارائه معرفی‌نامه برای این تسهیلات درخواست ارایه کنند.

سود این تسهیلات 24 درصد اعلام شده و ضمانت اصلی برای دریافت آن ضامن رسمی و سند ملکی است. در صورتی که فرد واجد شرایط دریافت این تسهیلات تا مبلغ 60 میلیون تومان باشد، تنها باید دو ضامن رسمی ارائه بدهد. اما برای مبلغ بالاتر از این میزان، سند ملکی احتیاج است.

همچنین بانک برای تعهد بیشتر بازپرداخت تسهیلات، 22 درصد از مبلغ وام را تا زمان تسویه کامل نگهداری می‌کند. وام گیرندگان طی 60 ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را دارند.

لازم به ذکر است که این تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود و مدارک و اسناد مورد نیاز برای اعطای آن مطابق ضوابط و مقررات بانک مرکزی ایران و قوانین داخلی بانک‌ها است.

میزان اقساط وام 200 میلیون تومانی طرح صبا

با توجه به سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اعلامی، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات نیز به 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سپه

بانک سپه به منظور ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تبلیغات موثر در سطح وسیع و ارائه خدمات به مردم به صورت شفاف، طرح تسهیلاتی به نام «نگین امید» را تدارک دیده است. بانک سپه این وام 300 میلیون تومانی را با کارمزد دو درصد ارائه می‌دهد.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی طرح نگین امید هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه با حداقل میانگین یک ماهه یا حداکثر 18 ماهه داشته باشند. افرادی که در بانک سپه سپرده مورد نظر را دارند، برای دریافت این وام باید ضامن رسمی و اعتبار شغلی هم داشته باشند. حداقل مدت زمان بازپرداخت این وام 12 ماه و حداکثر 60 ماه اعلام شده است.

با توجه به سقف وام، مدت زمان بازپرداخت و کارمزد دو درصدی، میزان هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات نیز  15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان می‌رسد.

درباره آغاز به کار و خدمات بانک سپه

بانک سپه از جمله بانک‌های ایرانی است که سال 1304 به عنوان یکی از نهادهای مهم مالی و اقتصادی کشور با جذب سرمایه‌های سرگردان جامعه و سوق دادن آن به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در سال‌های فعالیت خود خدمات متنوعی به مردم ارائه داده که از آن جمله می‌توان به افتتاح انواع حساب‌های سپرده، انجام امور حوالجات ارزی، خدمات ارزی و ریالی، مشارکت در طرح‌های کلان و ملی، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ اعتبارات اسنادی، صدور ضمانت نامه ارزی، خدمات بازار سرمایه، سود سهام و… اشاره کرد./کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها