فروش اقساطی تارا ایران خودرو با تحویل فوری | با اقساط ۳۶ ماهه صاحب خودرو شوید

کد خبر: 1266857

فروش اقساطی تارا در شرایط نابسامان اقتصادی یکی از راه‌های مناسب برای خرید خودروی زیبا و بی‌نظیر است.

فروش اقساطی تارا ایران خودرو با تحویل فوری | با اقساط ۳۶ ماهه صاحب خودرو شوید

 در صورتی که قصد دارید تا شرایط فروش اقساطی تارا که جزء خودروهای پرطرفدار ایران خودرو است را جویا شوید، کافیست به وب‌سایت کیان خودرو مراجعه نمایید. در این وب‌سایت می‌توانید جدول فروش اقساطی تارا را به طور کامل و دقیق مورد بررسی قرار دهید تا از مزایای فروش اقساطی تارا ایران خودرو با تحویل فوری بهره‌مند شوید.

مشخصات ظاهری خودرو تارا

شرکت ایران خودرو که قصد داشت با همکاری شریک فرانسوی خود یکی از بهترین خودروها برای خانواده‌های ایرانی را تولید کند، به دلیل تحریم‌ها نتوانست به اهداف خود برسد. اما این کمپانی تلاش کرد تا محصول جدید خود را در پلتفرمی مشترک با خودروی پژو ۳۰۱ تولید کند که نتیجه آن تارا شد. زمانی که قصد بررسی مشخصات ظاهری خودرو تارا را دارید، در می‌یابید که این خودرو یک سدان خانوادگی بوده و با داشتن جلو پنجره مشبک و بزرگتر از دنا، ظاهری زیباتر دارد. به طور کلی این خودرو از طراحی مدرن و به‌روز و خطوط افقی و عمودی بهره برده و نصب چراغ‌های LED ظاهر آن را تکمیل کرده است.

کابین داخلی تفاوتی با پژو سیترن نداشته و دارای یک کابین بزرگ و جادار است که امکانات مختلفی از جمله سیستم کنترل صوتی، کلیدهای تعبیه شده بر روی فرمان و موارد دیگر در آن وجود دارد. همین مشخصات و ویژگی‌ها موجب شده تا فروش اقساطی تارا از استقبال بی‌نظیری برخوردار گردد.

مشخصات فنی خودرو تارا

زمانی که قصد خرید اقساطی تارا را دارید، بهتر است به شکل دقیق و کامل با مشخصات فنی خودرو تارا آشنا شوید تا در هنگام انتخاب بتوانید تصمیمات بهتری بگیرید. برخی از مهم‌ترین مشخصات فنی خودرو تارا عبارتند از:

    نوع موتور: ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر

    حجم موتور: ۱۵۹۸ سی سی

    قدرت: ۱۱۵ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه

    گشتاور: ۱۵۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه

    نوع گیربکس: ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک

    سیستم فرمان: برقی

    سیستم ترمز: دیسکی با سیستم ABS و EBD

شرایط فروش اقساطی تارا

در حال حاضر به دلیل سنگین بودن هزینه خرید خودرو تارا، مجموعه کیان خودرو تصمیم گرفته است تا با در نظر گرفتن شرایط خرید اقساطی ایران خودرو، مسیر خرید خودرو را برای همه افراد هموارتر کند. این مجموعه با در نظر گرفتن اقساط بلند مدت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه، متناسب با بودجه هر فرد، موجب شده است تا افراد بیشتری بتوانند یک خودرو برای رفاه خانواده تهیه کنند.

در صورتی که قصد خرید تارا اقساطی را دارید، کافیست به این وب‌سایت مراجعه کرده و پس از بررسی جدول فروش اقساطی تارا، مناسب‌ترین شرایط پرداخت را برای خود انتخاب کنید. امکان پرداخت اقساط بلند مدت موجب شده است تا فروش اقساطی تارا اتوماتیک و هم دستی مورد استقبال بیشتر قرار بگیرد.

دلیل استقبال از فروش تارا قسطی

تارا یکی از خودروهای پرتقاضای ایران خودرو است، این خودرو از لحاظ مشخصات ظاهری و مشخصات فنی نسبت به بازه قیمتی خود استاندارد بوده و به دلیل ظاهر جوان‌پسند، طرح فروش اقساطی تارا ایران خودرو مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. البته به طور کلی باید گفت که خرید تارا قسطی شرایطی را ایجاد می‌کند که خریداران با کمترین میزان پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت، کمتر تحت فشار قرار بگیرند. به همین دلیل است که فروش تارا قسطی مورد استقبال زیادی قرار دارد. زیرا در طرح فروش نقدی توسط تولیدکنندگان، افراد زیادی شانس بسیار کمی در خرید خودرو دارند.

فروش اقساطی تارا تحویل فوری

زمانی که قصد خرید خودرو اقساطی را دارید، با شرایط مختلفی مواجه می‌شوید. برخی از شرایط به گونه‌ای است که تا پایان پرداخت هزینه خودرو نمی‌توانید آن را تحویل بگیرید. اما فروش اقساطی تارا تحویل فوری که توسط برخی از مراکز مانند کیان خودرو انجام می‌شود، موجب شده تا خیال خریدار از داشتن یک خودرو در طی پرداخت اقساط بلندمدت راحت باشد.

البته لازم به ذکر است که فروش تارا اقساطی به نسبت فروش نقدی آن کمی گران‌تر به نظر می‌رسد. اما به دلیل بازه بلندمدت پرداخت اقساط و بازار مدام در حال تغییر و افزایش، این روش خرید خودرو برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی مناسب است. چرا که در صورت تمایل به پرداخت نقدی ممکن است برای سال‌های طولانی نتوانند صاحب خودرو شوند.

فروش اقساطی تارا با بهترین شرایط در کیان خودرو

با توجه به روند افزایشی قیمت‌ها، خرید تارا قسطی به نفع بسیاری از مشتریان است. چرا که در درازمدت هزینه آن را پرداخت می‌کنند و در پایان پرداخت اقساط، قطعاً قیمت خودرو آنها افزایش پیدا کرده است. پس این مدل خرید در واقع یک نوع سرمایه‌گذاری بهینه است.

مجموعه کیان خودرو بهترین شرایط را برای فروش تارا اقساطی در نظر گرفته است تا افراد بیشتری بتوانند در این طرح شرکت کرده و برای رفاه اعضای خانواده خود یک خودروی خوب و استاندارد تهیه کنند. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان اقساط، نحوه خرید و تحویل خودرو دارید، کافیست با کارشناسان فروش مجموعه کیان خودرو تماس بگیرید تا از مشاوره‌های رایگان آنها بهره‌مند گردید. چرا که هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان است. به همین دلیل در زمینه فروش اقساطی تارا فوری فعالیت ویژه‌تری دارد.

سوالات متداول

آیا شرایط خرید اقساطی تارا برای متقاضیان شهرستانی هم وجود دارد؟

بله، مجموعه کیان خودرو خدمات خود را به سرتاسر کشور ارائه می‌دهد و از طریق وب‌سایت می‌توانید با پشتیبانی این مجموعه برای آگاهی از شرایط خرید تارا قسطی تماس بگیرید.

چه تعداد چک برای خرید تارای اقساطی لازم است؟

تعداد چک‌ها دقیقاً متناسب با نوع اقساط و میزان آنها مشخص می‌شود. پس شرایط برای هر مشتری نسبت به مشتری دیگر متفاوت است.

چه زمانی برای خرید اقساطی تارا اقدام کنیم؟

به دلیل بازار ناآرام و صعودی، هرچه سریع‌تر اقدام به خرید اقساطی تارا کنید، بهتر است.

دنیای اقتصاد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها