کد مطلب: 31276

حقوق بازنشستگان | کاهش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

واریز حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی تا ساعاتی دیگر | حقوق بازنشستگان 11 میلیون و 200 هزارتومان شد ؟ + فیش حقوقی

جزئیات جدید واریز حقوق بازنشستگان با افزایش مبلغی و همچنین نحوه دریافت فیش حقوقی را در ادامه خبر با هم مطالعه میکنیم.

واریز حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی تا ساعاتی دیگر | حقوق بازنشستگان 11 میلیون و 200 هزارتومان شد ؟ + فیش حقوقی

از اوایل ماه دی خبرهای مهمی درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان به گوش می رسد.مردم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض های متعددی زده اند.آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان را در ادامه مطلب دیجی سرگرمی بخوانید.

زمان واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دی‌ماه اعلام شد. فیش حقوقی دی‌ماهِ بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

پرداخت مستمری دی‌ماه از بیستم و براساس حروف الفبا آغاز می‌شود.

افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد

بنا بر اعلام رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در بازه زمانی سال اول برنامه هفتم توسعه، ۴۰ درصد افزایش حقوق برای بازنشستگان تأمین اجتماعی پیش‌بینی و تصویب شده است. با این حساب اگر یک بازنشسته 8 میلیون تومان حقوق دریافت کند با افزایش 40 درصدی رقم حقوق آن بازنشسته به حدود 11 میلیون 200 هزارتومان خواهد رسید.

به گزارش شما و اقتصاد: ولی اسماعیلی با اشاره به مصوبات کمیسیون اجتماعی در بررسی مواد و تبصره‌های لایحه بودجه ۱۴۰۳ در هفته‌ گذشته که به کمیسیون تلفیق برنامه بودجه راه پیدا کرده، تصویب تأمین ۷۰ همت برای افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری از سایر منابع دولت را یکی از مصوبات مهم این کمیسیون عنوان کرد.

وی افزود: در همین راستا و در موضوع بازنشستگان تأمین اجتماعی هم که از کم‌توجهی به آن‌ها انتقاد شده بود، در کمیسیون اجتماعی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اختصاص ۱۷۰ همت از محل دیون دولت به سازمان‌ تأمین اجتماعی تصویب شد که سازمان تأمین اجتماعی بتواند یا به صورت اوراق یا اجازه برای استفاده از میادین نفتی و گازی یا به هر نحوی که دولت تشخیص می‌دهد، دریافت و آن را برای متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران سازمان خود مورد استفاده قرار دهد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی ۴ میلیون مستمری‌بگیر دارد گفت: باید بتوانیم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگی مستمری‌بگیران را طبق برنامه هفتم توسعه را انجام دهیم، در همین راستا در کمیسیون اجتماعی با تصویب تأمین این ۱۷۰ همت و ارسال آن به کمیسیون تلفیق برنامه بودجه، گام اول برای اجرای آن انجام شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پیش‌بینی منبع تأمین مالی این مصوبه کمیسیون اجتماعی، اظهار داشت: در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی حدود ۴۰۰ همت دیون دارد و طبق مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس باید ۱۷۰ همت از این دیون به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود تا در بازه زمانی سال اول برنامه هفتم توسعه، ۴۰ درصد افزایش حقوقی که برای بازنشستگان تأمین اجتماعی پیش‌بینی و تصویب شده، تأمین و اجرا شود.

حقوق بازنشستگان

صدور فیش حقوقی و مبلغ جدید حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

فیش حقوقی جدید دی ماه ۱۴۰۲ بازنشستگان تامین‌ اجتماعی بارگزاری شد.

در این صفحه میتوانید با ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی، فیش حقوقی خود را رویت کرده و آن را دریافت نمایید.

یکی از مهم ترین خدماتی که سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان پس از رسیدن به سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۲ ارائه می نماید، پرداخت مستمری بازنشستگی است.

بازنشستگان محترم برای دریافت فیش حقوقی مستمری ۱۴۰۲ خود می بایست ابتدا اقدام به ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی نموده و سپس از طریق صفحه کاربری خود در همان سامانه فیش حقوقی مستمری خود را دریافت نمایند.

فیش حقوقی دی‌ماهِ بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

پرداخت مستمری دی‌ماه از بیستم و براساس حروف الفبا آغاز می‌شود.

ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی و زمان واریز حقوق بازنشستگان

ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی eservices.tamin.ir ؛ مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی برای ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی می توانید با وارد شدن به سایت eservices.tamin.ir و انتخاب دکمه ورود به سامانه وارد بخش دریافت فیش حقوقی شوید.

خبر مهم درباره حقوق فرهنگیان / فیش حقوقی خود را فوری دریافت کنید

فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی و ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان سریع و فوری را در ادامه بخوانید.

برای ورود به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش eservices.cspf.ir بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

سایت دریافت فیش حقوق فرهنگیان

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، سایت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته www.cspf.ir می باشد. راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی از طریق مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir در این قسمت از مقاله قرار گرفته است تا شما عزیزان با استفاده از راهنمای گام به گام برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی به راحتی اقدام نمایید. مستمری بگیران صندوق بازنشستگی برای دریافت فیش حقوق، ضروری است کد ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند.

فیش حقوقی فرهنگیان چیست؟ در فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش حقوق و مزایای فرهنگی، وضعیت و مبلغ معوقه به همراه اطلاعات وام هایی که از آموزش و پرورش دریافت کرده اید یا کسری ها و بدهی های فرهنگی شامل مبالغ کسری ماهیانه بابت وام دریافتی می شود، درج می گردد.

معلمان و دبیران گرامی به منظور دریافت فیش حقوقی فرهنگیان لازم است با به همراه داشتن اطلاعاتی از قبیل کد ملی و شماره پرسنلی، به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش my medu.ir مراجعه نمایند. به منظور تسهیل دسترسی فرهنگیان، فیش حقوقی معلمان در سال های اخیر به صورت اینترنتی ارائه می شود. لازم به ذکر است، فرهنگیان جهت اخذ فیش حقوقی خود به صورت حضوری نیز می توانند اقدام نمایند.

سامانه my.medu.ir به منظور دریافت فیش حقوقی معلمان آموزش و پرورش به صورت غیرحضوریو مختص معلمان استخدام آموزش و پروش در مدارسش دولتی راه اندازی شده است و با نحوه دریافت فیش حقوقی مدارس غیر دولتی کاملا متفاوت خواهد بود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی