سورپرایز بهمن خودرو تحویل بهمن ماه بجای اردیبهشت | سود 500 هزارتومانی خرید این خودرو از بهمن خودرو | تحویل خودرو تا ۱۰ روز دیگر

کد خبر: 1267677

مشتریان طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو که موعد تحویل فیدلیتی پرایم آنها اردیبهشت سال آینده است می‌توانند با تقاضای تبدیل به ریسپکت ۲ خودروی خود را تا ۱۰ روز دیگر تحویل بگیرند.

سورپرایز بهمن خودرو تحویل بهمن ماه بجای اردیبهشت | سود 500 هزارتومانی  خرید این خودرو از بهمن خودرو | تحویل خودرو  تا ۱۰ روز دیگر

این طرح به صورت محدود(یک هفته) برای متقاضیان تبدیل خودرو اجرا خواهد شد. عاملیت‌های فروش گروه بهمن دریافت کننده تقاضای مشتریان سامانه یکپارچه برای تبدیل  اختیاری فیدلیتی پرایم به ریسپکت ۲هستند.

از جمله امکانات ریسپکت ۲ می‌توان به توان ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر اشاره کرد. همچنین جعبه دنده این خودرو از نوع اتوماتیک CVT با تعویض دنده ۹ سرعته است و توان را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

این خودرو به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سانروف، فرمان کمکی برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور، سنسور باران، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تریم داخلی چرم مصنوعی، فناوری LED چراغ ها، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نور پردازی کابین، شیشه‌های دودی عقب و… مجهز است.

نکته حائز اهمیت آنکه در تیپ جدید ریسپکت  قابلیت دسته دنده الکتریکی و جلو آمپر تمام دیجیتال اضافه شده است. جلو آمپر جدید ریسپکت۲ این ویژگی را دارد تا اطلاعات بیشتری را در اختیار راننده بگذارد.

همچنین در ریسپکت۲ از تعلیق مک فرسون در بخش جلو و تعلیق مولتی لینک در بخش عقب استفاده می‌شود و خود یک برتری ریسپکت ۲ نسبت به برخی رقبایش به دنبال داشته است./اقتصادآنلاین

صعود سنگین قیمت فیدلیتی / مدل هفت نفره ۱۳۰ میلیون تومان گران شد!

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو فیدلیتی در تاریخ ۲۰ دی ماه. برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین فیدلیتی وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

آخرین قیمت انواع خودرو فیدلیتی برای امروز 20 دی ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

قیمت فیدلیتی ۷ نفره صفر

قیمت فیدلیتی ۷ نفره صفر، ۱ میلیارد و 790 میلیون تومان قیمت خورده است این خودرو در یک هفته اخیر 130 میلیون تومان گران شده است.

قیمت ماشین فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۱ هم با رشد 120 میلیونی امروز ۱ میلیارد و 740 میلیون تومان است.

قیمت فیدلیتی ۵ نفره

 قیمت فیدلیتی ۵ نفره مدل ۱۴۰۲ ، ۱ میلیارد و 770 میلیون تومان است قیمت این شاسی بلند نیز افزایش 110 میلیونی داشته است.

فیدلیتی پنج نفره مدل ۱۴۰۱ هم به ۱ میلیارد و 720 میلیون تومان رسیده است که رشد قیمت 130 میلیون تومانی در یک هفته اخیر دارد.

قیمت فیدلیتی کارخانه صفر

همچنین قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره در کارخانه ۱ میلیارد و ۱۴۸میلیون تومان بوده است. قیمت کارخانه فیدلیتی ۵ نفره نیز ۱ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان بوده است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای فیدلیتی به دست خواهید آورد.​

قیمت بازار انواع خودرو فیدلیتی 
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پرایم پنج نفره ۱۴۰۰  صفر  ۱,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم پنج نفره ۱۴۰۱  صفر ۱,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم پنج نفره ۱۴۰۲  صفر  ۱,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم پنج نفره ۱۴۰۲ صفر(نمایندگی) ۱,۱۲۳,۵۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۰  صفر   ۱,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۱  صفر   ۱,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۲  صفر  ۱,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۲ صفر(نمایندگی) ۱,۱۴۸,۸۰۰,۰۰۰
منبع: باما
 
 

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ در دو تیپ ۵ و ۷ نفره و با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ نیز به بازار می آید. این پیشرانه، که با مهندسی AVL اتریش همراه است، ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر (از دور موتور ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰) تولید می کند و توان خود را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی این کراس اوور می رساند.

مشخصات فنی ریسپکت ۲

ریسپکت ۲ که نسخه ارتقا یافته ریسپکت پرایم است ار نظر فنی با نسخه قبلی تفاوتی ندارد. اما از لحاظ امکانات، شیفتر گیربکس ریسپکت به نسخه الکترونیکی تغییر یافته و کلاستر نیز دیجیتالی شده است. این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر با فناوری AVL اتریش مجهز است که ۱۵۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این سدان بهمن موتور از نوع CVT با قابلیت تعویض دنده ۹ سرعته مصنوعی است.

قیمت کارخانه ریسپکت ۲

نام محصول قیمت پایه (تومان)
ریسپکت ۲ ۹۴۷.۷۰۰.۰۰۰
اقتصادآنلاین
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها