یارانه بگیران اگر وام می خواهید این خبر را از دست ندهید | وام ۳۰۰ میلیونی بدون ضامن با اقساط کم

کد خبر: 1269323

بانک ملی ایران به منظور ایجاد تنوع در سبد محصولات و خدمات، طرح تسهیلاتی به نام «مهربانی» را تدارک دیده است. سقف این وام 300 میلیون تومان بوده و سودی ندارد.

یارانه بگیران اگر وام می خواهید این خبر را از دست ندهید |  وام ۳۰۰ میلیونی بدون ضامن با اقساط کم

خبرنگار شکیبا بقال زاده: بانک ملی ایران به منظور ایجاد تنوع در سبد محصولات و خدمات، طرح تسهیلاتی به نام «مهربانی» را تدارک دیده است. سقف این وام 300 میلیون تومان بوده و سودی ندارد.

افرادی که مشتری بانک ملی بوده و مایل به دریافت وام قرض الحسنه هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض‌الحسنه با شرایط مدنظر بانک را داشته باشند. این تسهیلات بدون سود بوده و فقط به آن چهار درصد کارمزد تعلق دارد. افرادی که مشتاق دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی و مورد نظر بانک را ارائه دهند.

سقف مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به ۶۰ ماه می‌رسد. اشخاصی که بدهی معوق داشته و یا دارای چک برگشتی ثبت شده در سیستم بانک مرکزی هستند، امکان درخواست این تسهیلات را نخواهند داشت.

افرادی که مایل به دریافت وام بدون بهره بانک ملی با شرایط مذکور هستند، باید هر ماه ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان قسط بپردازند. کل سود این تسهیلات از ۳۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۹۷ تومان بیشتر نخواهد شد. جمع رقم وام و سود آن نیز در محدوده ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۹۷ تومان قرار خواهد گرفت.

افراد به منظور افتتاح حساب مورد نیاز برای دریافت وام طرح مهربانی می‌توانند به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز اقدام کنند. افراد به منظور افتتاح حساب مورد نیاز طرح مهربانی ابتدا باید به سامانه بانک ورود پیدا کرده و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنند. سپس باید حساب مخصوص نهال ملی یا طرح مهربانی را انتخاب کرده و گزینه ادامه را بزنند. اگر تمام مراحل به درستی پیش برود، پیام موفقیت برای شما صادر خواهد شد. بعد از آن امکان درخواست وام از سامانه وام وجود دارد.

وام 300 میلیون تومانی بانک سینا به چه کسانی تعلق می گیرد؟

تمامی افرادی که در بانک سینا حساب قرض الحسنه جاری یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ماه شمار دارند، می‌توانند برای طرح تسهیلاتی «نرگس» درخواست دهند. این وام با حداقل سود ارائه شده است.

به نقل از رده، متقاضیان دریافت وام طرح نرگس، باید گذشته از داشتن حساب مورد نظر برای گرفتن این تسهیلات 300 میلیونی، حداقل به اندازه دو ماه یا حداکثر 12 ماه حساب ایجاد کنند. سقف این وام 300 میلیون تومان اعلام شده و سود آن نیز برحسب مدت زمان ماندگاری، بازپرداخت و ضریب برابری متغیر است، اما در کل از 10 درصد کمتر و از 20 درصد بیشتر نخواهد شد.

افرادی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند باید به بانک ضامن رسمی ارائه دهند و اعتبار شغلی مورد نظر این مجموعه را داشته باشند. امکان پرداخت اقساط این تسهیلات طی 60 ماه موجود است.

با توجه به شرایط ذکر شده و در نظر گرفتن حداقل نرخ سود برای این تسهیلات، میزان هر قسط 4 میلیون و 249 هزار و 409 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 54 میلیون و 964 هزار و 537 تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز به 255 میلیون و 64 هزار و 537 تومان می‌رسد.

درباره دیگر امتیازات و شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک سینا بدانید

لازم به ذکر است که این تسهیلات برای تمامی افراد حقیقی تدارک دیده شده و افراد حقوقی امکان استفاده از این وام را ندارند. افراد حقیقی این امکان را دارند تا در هر مرحله از فرآیند دریافت وام، در صورت تمایل، امتیاز آن را به اقوام درجه یک اعم از پدر، مادر همسر، فرزندان، خواهر یا برادر خود انتقال دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها