وام فوری | وام فوری با کارت ملی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

جز به جز وام 300 میلیونی بانک مهر ایران | وام 300 میلیونی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

کد خبر: 1261448

افرادی که خواهان وام 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران هستند با افتتاح حساب قرض الحسنه امکان دریافت این تسهیلات را دارند. ارائه سه ضامن رسمی مورد قبول بانک برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

جز به جز وام 300 میلیونی بانک مهر ایران | وام 300 میلیونی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

خبرنگار شکیبا بقال زاده: مشتریان بانک قرض الحسنه بانک مهر ایران می‌توانند از طرح تسهیلات بدون سود 300 میلیون تومانی این مجموعه استفاده کنند. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند، علاوه بر افتتاح حساب، باید میانگین سه ماهه ایجاد کنند. این وام سودی ندارد اما بانک مهر ایران به منظور تامین هزینه خود کارمزد چهار درصدی دریافت می‌کند. وام گیرندگان وقت دارند طی مدت 60 ماه اقساط خود را پرداخت کنند. لازم به ذکر است متقاضیان این وام نباید به بانک بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

در صورت واجد شرایط بودن متقاضی و پرداخت تسهیلات به وی، هر قسط برای او 5 میلیون و 454 هزار و 545 خواهد بود. کل سود تسهیلات مذکور 36 میلیون تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون تومان خواهد بود.

درباره بانک قرض الحسنه مهر ایران و شعب آن بیشتر بدانید

بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف اشاعه فرهنگ قرض بدون بهره و به منظور تامین کمبود نقدینگی عموم مردم با تصمیم دولت نهم فعالیتش را آغاز کرد. این مجموعه در ابتدای فعالیت خود تنها 2 هزار واحد بانکی شامل 300 شعبه واگذاری از بانک‌های سهامدار و هزار و 700 واحد بانکی مستقر در شعب بانک‌های سهامی بود. اکنون تعداد شعب و واحدهای تخصصی این مجموعه رشد قابل توجهی پیدا کرده است. در حال حاضر این مجموعه علاوه بر شعب حضوری بالغ بر 500 شعبه آنلاین دارد و از طریق این شعب نیز به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

منبع: کاماپرس

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها