فروش فوری کراس‌اوور جدید از دم قسط فقط ویژه روز پدر | حراج بزرگ پارس موتور با تحویل فوری | این عید خودرو یک و نیم میلیاردی سوار شوید

کد خبر: 1270007

لاماری ایما HEV جدیدترین محصول شرکت آرین پارس موتور است که امسال معرفی شد و بزودی در کارخانه آرین پارس موتور در شهر خمین تولید خواهد شد. این کراس‌اوور، جدیدترین تیپ از مدل ایما است که قوای محرکه هیبرید دارد و ظاهر آن نیز با دو تیپ دیگر یع...

 فروش فوری کراس‌اوور جدید از دم قسط فقط ویژه روز پدر | حراج بزرگ پارس موتور با تحویل فوری | این عید خودرو یک و نیم میلیاردی سوار شوید

زیر کاپوت لاماری ایما هیبرید یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ (TGDI) قرار دارد که در سیستم هیبرید به همراه یک پیشرانه برقی قوای محرکه را تشکیل داده‌اند. خروجی ترکیبی سیستم هیبرید در این خودرو ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن‌متر است. قدرت هم از طریق جعبه دنده DHT به چرخ های جلو منتقل می‌شود که جدیدترین تکنولوژی انتقال قدرت در خودروهای هیبرید است. در این خودرو با به‌کارگیری سیستم هیبرید، مصرف سوخت کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند، تاجایی‌که این کراس اوور در شرایط آزمایشی استاندارد به‌صورت میانگین ۴.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند که البته این رقم در شرایط واقعی بسته به نوع رانندگی، شرایط جاده و کیفیت سوخت بنزین می تواند متفاوت باشد.

در قسمت جلو ایما HEV، یک نوار کرومی به‌صورت عمودی از گوشه چراغ‌ها افزوده شده و طراحی سپر هم تغییر داشته و با طرح جدید اسپرت‌تر شده است. در قسمت عقب نیز در گوشه‌های چراغ‌ها یک خروجی تزئینی هوا اضافه شده که به اسپرت‌تر نشان دادن این کراس‌اوور کمک کرده است. همچنین در قسمت دیفیوزر به‌صورت هماهنگ با سپر جلو، قطعه‌ای همرنگ بدنه استفاده شده است تا ایما HEV کاملا نسبت به دو نسخه دیگر لاماری متمایز باشد. طراحی صندلی‌ها، رودری‌ها، دسته‌دنده، قطعاتی از داشبورد و همچنین گرافیک کلاستر نیز در این خودرو تغییر داشته و همه این‌ها باعث شده است کابین HEV از باقی نسخه‌ها بسیار اسپرت‌تر و متفاوت‌تر بنظر برسد. گفتنی است؛ صندلی‌های ایما HEV به سبک خودروهای مسابقه‌ای طراحی شده‌اند و حالت باکت دارند.

فروش فوری خودرو با شرایط اقساطی

در کراس‌اوور ایما HEV همان امکاناتی را می‌بینیم که در نسخه فول ایما ایکس دیده می‌شد. این خودرو به امکانات رفاهی نظیر سردکن صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، درب صندوق عقب برقی با سنسور پا، سقف پانوراما، صندلی‌های برقی جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، سامانه پاکسازی هوای کابین، نورپردازی روی داشبورد، استارت دکمه‌ای، سنسور نور، سنسور باران و… مجهز است. کراس‌اوور سبز آرین پارس موتور از نظر ایمنی هم امکانات کاملی دارد؛ ایما HEV مجهز به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار خط‌خوان، رادار نقطه کور و اخطار برخورد از جلو است و همین امکانات باعث شده تا شاسی‌بلند هیبرید آرین پارس موتور ۵ ستاره ایمنی چاینا انکپ را کسب کند.

شرایط طرح فروش فوری خودرو نقدی و اقساطی مدیران خودرو در دی ۱۴۰۲ شامل ایکس ۲۲، ایکس ۳۳ ، ایکس ۵۵ ، آریزو ۵ ، آریزو ۶ و تیگو ۸ اعلام شد.قیمت و شرایط فروش تیگو ۷ پرو پرمیوم توسط مدیران خودرو اعلام شد و مشتریان می‌توانند نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.

شرکت مدیران خودرو امروز قیمت و شرایط فروش تیگو ۷ پرو پرمیوم را اعلام کرده است. بر اساس این شرایط فروش، قیمت مصوب این کراس اوور ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. البته برای این خودرو شرایط فروش اقساطی هم اعلام شده است که بر اساس آن مشتریان می توانند با پیش پرداخت حداقل ۶۰ درصدی از کل مبلغ و با دریافت تسهیلات تا ۶۰ ماهه، خودروی جدید فونیکس را خریداری کنند. سود انصراف در این شرایط فروش ۱۲ درصد است و زمان تحویل هم ۹۰ روز کاری عنوان شده است.

شرایط طرح فروش فوری خودرو نقدی و اقساطی مدیران خودرو در دی ۱۴۰۲ شامل ایکس ۲۲، ایکس ۳۳ ، ایکس ۵۵ ، آریزو ۵ ، آریزو ۶ و تیگو ۸ اعلام شد.

شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی (۵ ساله) محصولات ام وی ام و فونیکس شرکت مدیران خودرو اعلام شد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.

این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که خودروهای این کمپانی را در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام در بازار ایران عرضه می‌کند. این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودروهای چری را به لوگو اختصاصی خود تغییر داد. مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تأسیس نمود.

این طرح فروش فوری خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۶ دی آغاز و تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۲۵ دی ۱۴۰۲ یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشتِ هر نفر مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه وانت است و خودرو حداکثر سی روز پس از واریز وجه و تکمیل و تایید مدارک تحویل می‌شود. اقساط این طرح فروش ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه قابل انتخاب است و در این طرح، چک‌های اقساط به سه صورت ماهانه، دو ماهه یکبار و سه ماهه اخذ می‌شود. ثبت‌نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com امکان پذیر است.

مشتریانی که اقساط خود را به صورت ماهانه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه ۲۷۴ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۶ میلیون و در روش ۳۶ ماهه حدود ۲۹۷ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

خریدارانی که اقساط خود را به صورت چک‌های دو ماهه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه حدود۲۷۵ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۷ میلیون و در روش ۳۶ ماهه حدود ۲۹۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

شرایط فروش بدون ضامن نیز به شرح جداول زیر اعلام شده و برای فروش لیزینگی بدون ضامن ثبت نام فقط از طریق نمایندگی و از درگاه ارتباطی نمایندگان شرکت بهمن لیزینگ BPMS) ) قابل انجام است.

بر اساس جزییات شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲، این طرح مربوط به خودروی ام وی ام X۳۳ Cross MT و X۳۳ Cross CVT است. البته در صورت تمایل می‌توانید این خودروها را به صورت نقد و با قیمت نمایندگی مدیران خودرو نیز خریداری کنید. متقاضیان ثبت نام فروش اقساطی مدیران خودرو  ۱۴۰۲ باید ۵۰ درصد مبلغ را به صورت نقد واریز کنند. مابقی مبلغ باید در اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه با سود ۲۳درصد پرداخت شود. قیمت ثبت نامی مدیران خودرو برای این محصولات به ترتیب حوالی ۸۰۰ و ۸۹۷ میلیون تومان است.

مدیران خودرو تابستان امسال، کراس‌اور X۳۳ کراس را رسما رونمایی و معرفی کرد. ابتدا ویدیو مپینگ این خودرو پخش شد و سپس مدران خودرو X۳۳ کراس را معرفی کرد. X۳۳ کراس در بازار چین با نام اومودا C۳ شناخته می‌شود؛ اما مدیران خودرو آن را با برند MVM عرضه می‌کند. ظاهر این کراس‌اور متفاوت‌تر و مدرن‌تر از X۲۲ پرو است.

فروش فوری خودرو با شرایط نقدی

متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ میبایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات در خرید اقساطی خودرو اطمینان حاصل کند. درصورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک،مسئولیتی بر عهده مدیران خودرو نیست.

در صورت انتخاب روش فروش اقساطی مدیران خودرو تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روزکاری بعد از تایید نهایی لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود.

حداقل میزان پیش پرداخت و نرخ کارمزد و تغییر دوره اقساط خودرو با توجه به محدودیت شرکت ها ارائه دهنده تسهیلات متغییر خواهد بود.

مشتریان خرید اقساطی ام وی ام می بایستی حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام کنند بدیهی است در پایان مدت مذکور شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.

اعتبار سنجی مشتریان و ضامنین عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق مطابق با اطلاع رسانی ها پیشین انجام می گردد. تاریخ تایید پرونده‌های متقاضیان ثبت نام فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه توسط شرکت مالک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد.

مشتریان می‌توانند جهت مشاهده لیست نمایندگی مدیران خودرو در سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آپشن، مشخصات فنی، ظاهری درونی و بیرونی، تو دوزی و رینگ، ابعاد و… به سایت ثبت نام مدیران خودرو به آدرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنند./اندیشه معاصر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها