تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس شنبه ها

فوری / تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۵ بهمن | فردا مدارس این استانها تعطیل شد

کد خبر: 1272619

با توجه به ادامه بارش برف و یخبندان در برخی از استان‌ها احتمالا باید منتظر تعطیلی مدارس فردا ۱۵ بهمن ماه باشیم.

فوری / تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۵ بهمن | فردا مدارس این استانها تعطیل شد

خبرنگار شکیبا بقال زاده: مدارس شهرستانهای فیروزکوه، پردیس، دماوند، رودهن در مقاطع ابتدایی و متوسطه، لواسان، رودبار قصران، مشهد، سمنان، همدان، کردستان، برخی مدارس کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مدارس ابتدایی زنجان، برخی شهرستان‌های استان گلستان و شهرستان‌های الیگودرز و ازنا  امروز به‌دلیل بارش برف و برودت هوا به صورت غیرحضوری برگزار شد. با توجه به ادامه بارش برف و یخبندان در برخی از استان‌ها احتمالا باید منتظر تعطیلی مدارس فردا ۱۵ بهمن ماه باشیم.

تعطیلی مدارس نوبت صبح و بعدازظهر استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان و با نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، باتوجه به برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان، فردا یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

 مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ تعطیل می باشد.

تعطیلی مدارس ۱۵ بهمن

استانداری تهران و سایر استان‌ها درباره تعطیلی مدارس در ۱۵ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

اخبار هواشناسی ایران

سازمان هواشناسی با توجه به میزان بارش برف از احتمال وقوع بهمن در برخی مناطق خبر داد و اعلام کرد: سامانه بارشی جدید سه‌شنبه وارد کشور می‌شود.  روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی جدید در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی مناطق واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور بارش برف باران و وزش باد روی می‌دهد.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در شمال شرق خواهد فعال بود و به‌تدریج از مرزهای شرقی خارج می‌شود. طی امروز و فردا در نیمه غربی، دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شمالی و طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه در شرق و جنوب شرق کشور افت محسوس دما پیش‌بینی می‌شود. طی سه روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

منبع: اقتصادآنلاین

فعالیت آموزشی برخی مدارس خراسان رضوی روز یکشنبه غیرحضوری شد

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت برخی از مدارس استان خراسان رضوی در نوبت صبح و عصر فردا، یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ غیر حضوری شد.

حسین محمدزاده گنج اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه، فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان‌های گلبهار و چناران در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: همچنین فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی در شهرستان‌های طرقبه شاندیز و کدکن تربت حیدریه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی مناطق و شهرستان‌های یاد شده تعطیل هستند./مهر

 تاخیر ۲ساعته نوبت صبح مدارس ابتدایی ۱۱ شهرستان در استان کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از تاخیر ۲ساعته نوبت صبح مدارس ابتدایی ۱۱ شهرستان در استان کرمانشاه به دلیل برودت هوا خبر داد.

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدارس مقطع ابتدایی در ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه فردا با ۲ ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: علت این تأخیر در شروع فعالیت مدارس، برودت هوا است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: شهرستان‌های کرمانشاه، روانسر، جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی، دالاهو، اسلام آبادغرب، صحنه، کنگاور، سنقر و کلیایی و هرسین شهرستان‌هایی هستند که این تصمیم شامل حال دانش آموزان مقطع ابتدایی آنها خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرستان‌های قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب که در مناطق گرمسیری استان واقع هستند به صورت عادی و روال معمول شروع به فعالیت خواهند کرد.

تعطیلی پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی همدان برای دومین روز متوالی به دلیل برودت هوا

روابط عمومی آموزش و پرورش همدان اعلام کرد؛ باتوجه به برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان، فردا یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ تعطیل می‌باشد.

ادارات و بانک‌های لرستان فردا فعالیت خود را با تأخیر آغاز می‌کنند

 مدیریت بحران استانداری لرستان اعلام کرد: به دلیل برودت هوا، فردا یکشنبه ادارات و بانک‌های این استان فعالیت خود را با تأخیر آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت بحران استانداری لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت برودت هوا و صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی فردا یکشنبه ادارات، مدارس، بانک‌ها و مراکز دانشگاهی شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، بروجرد، دورود، سلسله و دلفان با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را شروع می‌کنند.

همچنین ادارات، مدارس، بانک‌ها و مراکز دانشگاهی شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت، رومشکان، پلدختر و معمولان فردا فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز می‌کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها