خبر فوری درباره تعطیلی مدارس / مدارس تا کی باز هستند؟

کد خبر: 1209871

معاون وزارت آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس توضیحاتی ارائه داد.

خبر فوری درباره تعطیلی مدارس / مدارس تا کی باز هستند؟

محمدمهدی کاظمی گفت: مدارس مطابق روال هر ساله تا آخرین روز کاری سال 1401 باز است و کادر اداری و آموزشی با حضور در مدرسه به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود می‌پردازند، امسال هم آخرین روز کاری سال 28 اسفند ماه است.

وی ادامه داد: از خانواده‌ها می‌خواهیم با توجه به محدودیت زمانی تا پایان سال تحصیلی حضور دانش آموزان در مدارس را پیگیری کنند تا بعد از تعطیلات نوروز شاهد عقب‌افتادگی‌ درسی و آموزشی دانش آموزان نباشیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهداف نظام تعلیم و تربیت گفت: مدرسه مهم‌ترین و بهترین مکان برای تربیت و رشد اجتماعی دانش‌آموزان است که کودکان و نوجوانان در محیطی امن و سالم رشد و تربیت می‌یابند و امکان ورود دانش‌آموزان به اجتماع فراهم می‌شود بنابراین ضرورت دارد خانواده‌ها بر حضور دانش‌آموزان در مدرسه تأکید داشته باشند و این موضوع را پیگیری کنند./ تسنیم

مدارس این استان ها فردا یکشنبه 21 اسفند تعطیل شد؟

منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس برخی شهر ها از جمله تهران از شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ به علت مسمومیت های زنجیره ای دانش آموزان دختر خبر دادند و به بررسی جزئیات تعطیل شدن برخی مدرسه های دخترانه در این روز پرداختند.

منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس برخی شهر ها از جمله تهران فردا شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ به علت مسمومیت های زنجیره ای دانش آموزان دختر خبر دادند و به بررسی جزئیات تعطیل شدن برخی مدرسه های دخترانه در این روز پرداختند.

هنوز مراجع ذیربط در خصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه بیستم اسفندماه تصمیم گیری نکرده اند اما خوادث منجر به مسمومیت تعدادی از دختران دانش آموز در برخی شهرها حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد دست کم مدرسه های این مناطق تعطیل شوند.

طی هفته های گذشته مدارس شهرهای ایران به ویژه تهران پایتخت بنا به دلایل مختلف از جمله بارش برف، مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا و همچنین آلودگی هوای شهر به تعطیلی کشیده شد.

از طرفی ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدارس دخترانه نیز روز دوشنبه در چند مدرسه در پایتخت رخ داد و موجب نگرانی والدین شد.

گفتنی است، تصمیم گیری برای تعطیل شدن یا عدم تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ در همین گزارش بروزرسانی خواهد شد.

بروزرسانی: وزیر آموزش و پرورش: برای تعطیلی و مجازی شدن مدارس تصمیمی گرفته نشده است، با توجه به نگرانی به‌حق والدین با دانش آموزانی که غیبت می کنند مراعات خواهیم کرد؛ برای مواجهه با موضوع مسمومیت دانش آموزان دستورالعملی را به مدارس ابلاغ کرده ایم.

مدارس سراسر کشور از جمله استان تهران با کاهش آمار ابتلا به کرونا در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به صورت حضوری آغاز شده اما در برخی روزها به علت آلودگی هوا و یا بارش برف در کشور به صورت غیرحضوری شد.

منبع: دیلی فوتبال

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها