حراج عیدانه فروش فوری لاماری | پیش فروش لاماری ایما، ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به قیمت کارخانه

کد خبر: 1273112

دومین مرحله فراخوان متقاضیان نوبت دوم ثبت نام، ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.

حراج عیدانه فروش فوری لاماری | پیش فروش لاماری ایما، ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به قیمت کارخانه

دومین مرحله  فراخوان  متقاضیان نوبت دوم ثبت نام، ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.

هموطن گرامی و نمایندگی های مجاز محترم شرکت مجتمع صنعتی آرین پارس موتور

با سلام و احترام؛

به  استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز  این شرکت می رساند ؛ پیرو پیش ثبت نام  نوبت دوم عرضه  خودرو لاماری  ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد  نسبت به فراخوان متقاضیان محترم  (تعیین شده در سامانه مذکور)   اقدام نماید. بدین منظور از متقاضیان دعوت  بعمل می آید  جهت  تکمیل فرایند ثبت نام  و در قالب پیش فروش عادی  با قیمت علی الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰  روز کاری از   ساعت ۱۰  صبح  روز  چهار شنبه  مورخ  ۱۸/۱۱/۱۴۰۲  لغایت  پایان  روز  سه شنبه مورخ  ۲۴/۱۱/۱۴۰۲  به صورت  اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه  به آدرس  اینترنتی  به نشانی http://sales.lamari.ir  اقدام نمایند.

همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به   آدرس اینترنتی  فوق در بخش " استعلام نوبت دهی" نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

                                                                                                                

شرایط  پیش فروش  عادی خودروی لاماری ایما-بهمن ماه ۱۴۰۲

   

نوع خودرو

مدل

مبلغ پیش پرداخت به ریال

(علی الحساب)

رنگهای قابل عرضه

موعد تحویل

سود مشارکت

(سالیانه)

سود انصراف

(سالیانه)

جریمه دیرکرد (سالیانه)

کد طرح فروش

روش پرداخت

   
   

لاماری ایما

۱۴۰۲

۷,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰

سفید، مشکی

۱۲۰ روز کاری

۹%

۶%

۲۱%

Eama-o-۲۲۹

نقدی

   

سبز، خاکستری، قرمز

   

متذکر می گردد قیمت نهائی خودرو  در زمان تحویل آن به متقاضی وفق شرایط مقرر در قراردادی که متعاقبا از سوی متقاضی امضاء می گردد، مشخص و قطعی شده و مبلغ مندرج در جدول فوق صرفا ناظر به مبلغ پیش پرداخت بوده و مبالغ مندرج در قرارداد نیز به صورت علی الحساب محاسبه خواهد شد./بازار

بخشنامه پیش فروش لاماری ایما، ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

بررسی طراحی ظاهری لاماری ایما

قبول دارم که اکثر خودروسازان چینی ارزش خاصی برای اصالت قائل نیستند و صرفاً از مد روز پیروی می‌کنند، ولی نمی‌شود از این بابت به آنها خورده گرفت. در حقیقت کمپانی‌های جدید، شانس چندانی برای جلب نظر مشتریان متعصب ندارند و در رقابت نابرابر بر سر قدمت و اصالت، از پیش بازنده خواهند بود. حال بماند که اکثریت نسل امروزی برای اینجور چیزها تره هم خورد نمی‌کند و برعکس عاشق مدگرایی است! این قضیه تا جایی شدت یافته است، که حتی خودروسازان قدیمی هم بعضاً وادار به سنت‌شکنی شده‌اند. خوب پس چه کار بهتر از اینکه سلیقه بازار را دریابیم، طراحان مطرح اروپایی را استخدام کنیم و خودرویی باب میل اکثریت، آن هم با قیمتی کمتر از رقبای معروف ارائه نمائیم؟ کاری که خودروسازان چینی استادش هستند و لاماری ایما نیز دقیقاً با همین منطق خلق شده. خودرویی که شاید هیچ کدام از صفات ظاهری پدر یا برادرانش را نداشته باشد اما به شدت مدرن و امروزی از کار درآمده و حتی اِلمان‌هایی از آینده به طرفدارانش پیشکش می‌نماید.

طراحی دماغه لاماری ایما بر مبنای سبک ترند روز طراحی شده است و با این دی‌لایت‌های باریک، جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های اصلی که همچون دو دندان نیش ترسناک از دو سمت دهانش بیرون زده‌اند، خیلی وحشی و درنده‌خو به چشم می‌آید. خطوط کلی بدنه نیز سیال و شناور ترسیم شده‌اند و اوج هنر طراحان این بوده که قوس کاپوت، شیب انتهای سقف و خطوط مواج بدنه، از هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر برخوردارند.

نقطه‌ضعف‌هایی که معمولاً در ماشین‌های چینی آزارمان می‌دهد هم اینجا روئیت نمی‌شوند. مثلاً رینگ‌های 19 اینچی جدا از رنگ و طراحی جذابشان سایز مناسبی دارند و با قامت بلند لاماری ایما متناسب نشان می‌دهند. سراگزوزهای 4 تایی عقب هم کاملاً واقعی هستند و دیگر خبری از مدل‌های فیک نیست.

چراغ‌های باریک عقب هارمونی مطلوبی با دی‌لایت‌های نازک دماغه دارند و خط پیوسته میان آن‌ها یک بار دیگر ثابت می‌کند که برای طراحان لاماری هیچ چیز به اندازه پیروی از مد روز اهمیت نداشته. دیفیوزرهای اسپرت، بالچه جذاب با چراغ‌های ترمز سه تایی و همچنین فرورفتگی‌ جسورانه در صندوق از دیگر نکات جالب توجه لاماری ایما هستند، که روحیات سرکش آن را یادآور می‌شوند.

خلاصه مطلب این‌که از هر زاویه به نماینده لاماری بنگرید، چیزی جزء زیبایی و هماهنگی نخواهید دید. تنها افرادی نمی‌توانند با ظاهر ایما ارتباط بگیرند که دیدگاه سنتی‌ دارند و ترجیح می‌دهند چراغ‌های اصلی جلو سر جای همیشگی خود باشند؛ به غیر از این دسته سایرین از نگاهش لذت خواهند برد.  

بررسی کابین لاماری ایما

با گشودن در ماشین با فضایی مدرن و امروزی مواجه شدیم که شاید در برخی جزئیات به پای برندهای کره‌ای و ژاپنی نرسد، اما در مجموع فاصله عجیبی هم با آنها (البته در رده قیمتی مشابه) ندارد. در نگاه اول به دلیل یکپارچگی نمایشگرهای جلو (مرکزی و کلاستر) و همچنین استفاده از دریچه‌های تهویه دایره‌ای شکل، به یاد محصولات مرسدس بنز افتادیم. البته قصد ندارم با بیان این مطلب دانگ‌ فنگ را به کپی‌کاری متهم کنم، چون شخصاً معتقدم تاکنون آنقدر ماشین در دنیا تولید شده که ناخودآگاه 90 درصد چیزهایی که به ذهن انسان می‌رسد در نهایت تکراری از کار در خواهند آمد! از این رو پیدا کردن شباهت میان خودروها کاملاً طبیعی است و من هم مشکلی با این قضیه ندارم.

مشکل من افراط در حذف کلیدهای فیزیکی است که متاسفانه در میان خودروسازان چینی به یک اپیدمی تبدیل شده است. البته این سبک مینیمال ظاهر اتاق را خیلی زیبا و شیک نشان می‌دهد، اما پیچیدگی‌های غیر ضروری ایجاد می‌کند. کلیدهای زمخت شاید جذابیت ظاهری چندانی نداشته باشند، اما در عوض دقت خاصی از راننده طلب نمی‌کنند، حال آنکه برای عادت کردن به بسیاری از تنظیمات نهان شده در صفحات لمسی باید زمان صرف کنیم و حتی گاه چشم از جاده برداریم. البته این را قبول دارم که خودروهای امروزی آنقدر آپشن رنگارنگ دارند که اگر قرار باشد برای هر کدامش یک کلید جداگانه در نظر گرفت جا کم خواهیم آورد و اعتراف می‌کنم مهندسان دانگ‌ فنگ هم تا حد امکان تنظیمات موجود را کاربرپسند (User Friendly) طراحی کرده‌اند، اما با تمامی این صحبت‌ها همچنان جا داشت برای آپشن‌های پرکاربرد، از دکمه‌های فیزیکی بیشتری استفاده می‌شد.

غریبلک فرمان لاماری ایما طراحی جذابی دارد و با توجه به فرم D شکل، جای پای مناسبی در هنگام سوار و پیاده شدن در اختیار راننده قرار می‌دهد. نمایشگرهای به هم پیوسته جلو هم عریض و کارآمد هستند. البته من شخصاً نشانگرهای آنالوگ (یا حداقل طرح آنالوگ) را به اعداد و ارقام دیجیتال ترجیح می‌دهم، اما باید اعتراف کنم چیدمان کلاستر ایما هم زیباست و هم این‌که اطلاعات خوبی را با وضوح کافی به تصویر می‌کشد؛ هرچند بهتر بود امکان تغییر پس زمینه فراهم می‌شد تا سلایق بیشتری تحت پوشش قرار گیرند؛ به خصوص که این کار هزینه خاصی هم برای کمپانی نداشت!

در خصوص کیفیت متریال هم اوضاع رو به راه است. البته برای رودری‌ها و قسمت‌های زیرین داشبود قدری خساست به خرج داده‌اند که با توجه به قیمت جهانی لاماری ایما طبیعی است، اما کیفیت رویه داشبورد، کلیدها و چرم صندلی‌ها مناسب به نظر می‌رسد.

حالا که صحبت صندلی‌ها شد این را هم بگویم که لاماری برای 5 سرنشین بزرگسال با جثه متوسط یا 4 سرنشین درشت و یک کودک جای کافی دارد. دربرگیرندگی صندلی‌ها و ارگونومی آن‌ها نیز مناسب است و به این سادگی‌ها از سواری خسته نخواهید شد. البته محفظه صندوق فضای متوسطی در حدود 480 لیتر دارد که با یک سدان ساده در سطح دنا تقریباً برابری می‌کند، اما در هر صورت کراس‌اور‌ها می‌توانند اجسام با ارتفاع بیشتر را (البته با رعایت نکات ایمنی) در خود جای دهند و در صورت خواباندن صندلی‌های عقب نیز محفظه کارآمدتری (در قیاس با یک سدان) در اختیار قرار می‌دهند.

داخل کابین لامای ایما محفظه‌های کوچک پرشماری تعبیه شده که برای قرار دادن وسایل شخصی کارآمد هستند. حتی در میان دریچه‌های تهویه مرکزی جای مخصوص هولدر موبایل مخفی شده، که در نوع خودش جالب توجه است. از دیگر جاذبه‌های کابین می‌توان به سقف پانورامیک بزرگ، اهرم تعویض دنده الکترونیکی زیبا، رنگ‌بندی هارمونیک و فرم جالب چند طبقه داشبورد اشاره نمود، که در مجموع حس خوبی به سرنشینان هدیه می‌کنند.

بررسی امکانات لاماری ایما

لاماری ایما از یک طرف آپشن‌هایی مثل دوربین ثبت وقایع رانندگی و سقف پانوراما بازشو دارد، که واقعاً امکانات ارزنده‌ای هستند و از طرف دیگر با کسری مواردی از قبیل دنده تیپ ترونیک (که حتی روی 206 تیپ 6 هم کار شده) یا دوربین 360 درجه (که بصورت استاندارد روی ام وی ام X22 PRO اقتصادی قرار گرفته) حسابی توی ذوقمان می‌زند. تازه کمبودهای لاماری ایما به همین موارد ختم نمی‌شوند بلکه اینجا از گزینه‌های دیگر رایج در این رده نظیر: سنسور پارک جلو، درب صندوق برقی، تهویه دوکاناله، تنظیمات برقی صندلی شاگرد، گرمکن صندلی‌ها، آینه وسط الکتروکرومیک و رادارهای مختلف هم خبری نیست. البته قرار شده در آینده نسخه فول ایما با امکانات تکمیلی عرضه شود، اما اگر قیمتش در بازار آزاد خیلی گران‌تر از مدل پیش رو شود، به همان نسبت رقبایش هم قلدرتر خواهند شد و باز این مشکل کمبود امکانات به چشم خواهد آمد.

با تمامی این صحبت‌ها اینجا گزینه‌های خوبی هم داریم که می‌توانیم به آن‌ها دلمان را خوش کنیم؛ مثلاً آپشن‌هایی نظیر: فرمان برقی چند حالته EPS، ترمز پارک برقی EPB، سیستم Auto Hold، صندلی راننده مجهز به تنظیمات برقی، چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، نمایشگر 10.25 اینچی لمسی مرکزی، فرمان D شکل با کلیدهای کنترل مولتی مدیا، سنسور پارک و دوربین دنده عقب با خطوط پویا، قابلیت انتخاب حالت‌های رانندگی ECO و Sport، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسور نور، چراغ‌های روشنایی در روز، چراغ خوش‌آمدگویی، کروزکنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک (تک کاناله) با پنل لمسی و فیلتر تصفیه، دریچه مجزای تهویه برای سرنشینان عقب و کول باکس روی لاماری ایما نصب شده‌اند، که بخش اعظم نیازهایتان را پاسخ خواهند داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها