فروش اقساطی ایران خودرو به مناسبت ماه رمضان آغاز شد | با ماهی زیر 10 میلیون تومان خودروی جدید ایران خودرو را بخرید + شرایط و لینک ثبت نام

کد خبر: 1275748

در این طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می باشد.

فروش اقساطی ایران خودرو به مناسبت ماه رمضان آغاز شد | با ماهی زیر 10 میلیون تومان خودروی جدید ایران خودرو را بخرید + شرایط و لینک ثبت نام

خبرنگار شکیبا بقال زاده: به اطلاع عموم متقاضیان و نمایندگیهای مجاز می‌رساند، شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوق العاده اختیاری به روش نقدی و روش نقد و اقساط جهت متقاضیان عادی خودرو پارس که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه اقدام به دریافت اولویت نموده و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت های زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده و برای آنها پیامک ارسال شده با موعد تحویل حداکثر 90 روزه و یا پیش فروش با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید:

نکته:1 در این طرح قیمت خودرو در روشهای نقدی و نقدی اعتباری به صورت قطعی و بر اساس قیمت روز زمان ثبت نام می باشد و در صورت انتخاب روش اقساطی مبالغ ودیعه اولیه و چکهای اقساط به شرح جدول ذیل است. در این طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می باشد.

نکته:2 در طرح پیش فروش قیمت خودرو بر اساس قیمت روز زمان تحویل می باشد و در صورت انتخاب روش پیش فروش مبلغ پیش پرداخت معادل مبلغ مندرج در جدول ذیل در زمان ثبت نام دریافت می شود و الباقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه نقداً دریافت خواهد شد.

ایران خودرو

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام: زمان شروع این طرح از یکشنبه مورخ 1402/11/29 است.

جهت ثبت نام نیاز به ایجاد حساب کاربری در سامانه فروش ایران خودرو می باشد./ تسنیم

 پیشنهاد ایران خودرو به مشتریان پژو پارس

مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو از پیشنهاد این شرکت به متقاضیان پارس برای جایگزینی این خودرو با سایر محصولات استاندارد خبر داد.

کیوان پناهی افزود: با توجه به الزام اجرای استانداردهای 85گانه در خودروهای تولیدی و عدم توانایی پلتفرم (بن‌سازه) محصول پارس در تطابق با استانداردها، به متقاضیان پیشنهاد شده تا این محصول را با دیگر خودروهای ایران‌خودرو که مطابق با استانداردهای 85 است جایگزین کنند.

وی با بیان این‌که، گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای احترام به متقاضیان برای خرید خودرو، شرایط خرید سایر محصولات دارای استانداردهای 85گانه را برای متقاضیان پارس فراهم کرده، تصریح کرد: پیشنهادهای ارایه شده شامل سورن و پژو 207 سقف شیشه‌ای از منظر کلاس ابعادی و مطلوبیت بازار نزدیک به پارس هستند.

پناهی ادامه داد: ایران‌خودرو با حفظ حقوق مشتریان، براساس اولویت‌های سامانه یکپارچه متقاضیان را فراخوان می‌کند تا هر یک از آنان براساس زمان واریز وجه در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

به گفته وی، ایران‌خودرو، در راستای ایجاد شرایط مناسب پرداخت وجه خودرو برای متقاضیان، با وجودی‌که تمامی خودروهای این شرکت دارای تفاوت قابل توجهی با قیمت حاشیه بازار هستند، امکان پرداخت بخشی از وجه خودرو به صورت اقساطی را فراهم کرده است./ تسنیم

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها