استفاده ۱۴ میلیون گیمر از سامانه رادار گیم

کد خبر: 1276218

وزیر ارتباطات از استفاده ۱۴ میلیون گیمر از سامانه رادار گیم خبر داد.

استفاده ۱۴ میلیون گیمر از سامانه رادار گیم

 عیسی زارع‌پور چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: ما از ابتدای این دولت بهبود تجربه کاربری عموم کاربران و اقشار خاص را دنبال می‌کنیم. یکی از اقشاری که تأخیر برایشان سخت است، گیمرها هستند.

وی خاطرنشان کرد: وعده رییس‌جمهور این بود که تجربه کاربری این قشر بهبود یابد و امروز اعلام می‌کنم که بیش از ۱۴ میلیون نفر از سرویس رادار گیم استفاده می‌کنند و بازی‌های مورد تأیید نهادهای فرهنگی را به این سرویس آوردیم.

زارع پور در ادامه بیان کرد: برای اولین بار بسته‌های ویژه‌ای برای تبلیغات نامزدهای انتخابات فراهم شده و نزدیک هزار داوطلب درخواست داده‌اند که از این فرصت استفاد کنند. امیدواریم با کمک فضای مجازی و صداسیما به تبلیغات کمک شده و موجب پرشور دشن انتخابات شوند.

وی در ادامه درباره همکاری وزارت ارتباطات برای فروش اینترنتی دارو، بیان کرد: این موضوع با همکاری وزارت بهداشت در حال انجام است. متن نهایی دستورالعمل تهیه شده و باید اختلافات جزئی را حل کنیم. این موضوع مصوبه دولت بوده است تا وزارت بهداشت با همکاری وزارت ارتباطات این مساله را پیش ببرند. این خدمت جدید باید راه‌اندازی شود.

وزیر ارتباطات درباره ممنوع بودن استفاده از فیلترشکن، گفت: ما هم از صداوسیما شنیده‌ایم و چیزی به ما ابلاغ نشده است.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها