با 300 میلیون تومان این خودرو لاکچری را بخرید | فروش فوری دنا پلاس ویژه عید شعبان از امشب شروع شد + زمان تحویل

کد خبر: 1276908

شرایط واریز وجه منتخبین خودرو دنا پلاس با موعد تحویل بهار 1403 بمدت 90 روز مطابق جدول ذیل فعال شده است.

با 300 میلیون تومان این خودرو لاکچری را بخرید | فروش فوری دنا پلاس ویژه عید شعبان از امشب شروع شد + زمان تحویل

شرایط واریز وجه منتخبین خودرو دنا پلاس با موعد تحویل بهار 1403 بمدت 90 روز مطابق جدول ذیل فعال شده است.

شرایط طرح فروش فوری دنا پلاس دستی با موتور EF7P در اسفند 1402 اعلام شد.

به گزارش سایت طلا، شرایط طرح فروش فوری دنا پلاس دستی با موتور EF7P در اسفند 1402 اعلام شد.

شرایط واریز وجه منتخبین خودرو دنا پلاس با موعد تحویل بهار 1403 بمدت 90 روز مطابق جدول ذیل فعال شده است.

دنا پلاس در واقع فیس لیفتی از خودروی دنا ایران خودرو است که دو سال بعد از دنا وارد بازار شد. دنا پلاس در سال ۱۳۹۵ به طور رسمی تولید شد.

348860_352

قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو در بازار آزاد ۵ اسفند

قیمت سورن پلاس بنزینی در بازار امروز با رشد پنج میلیونی به ۶۵۰ میلیون رسید و سورن پلاس دوگانه‌سوز و رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای که به ترتیب ۶۷۵ و ۶۴۵ میلیون قیمت خوردند، به همین اندازه گران شدند. تارا اتوماتیک نیز یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد امروز شنبه پنجم اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش فرارو، قیمت محصولات ایران‌خودرو امروز شنبه پنجم اسفند تفاوت چشمگیری با خریدوفروش‌های پنجشنبه پیشین ندارد و به‌جز دو سه محصول، سایر مدل‌های این کارخانه با همان قیمت‌های قبلی روانه بازار شدند.

قیمت سورن پلاس بنزینی به‌عنوان مثال با رشد پنج میلیونی به ۶۵۰ میلیون تومان رسید و سورن پلاس دوگانه‌سوز و رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای که به ترتیب ۶۷۵ و ۶۴۵ میلیون قیمت خوردند، به‌همین اندازه گران شدند.

تارا اتوماتیک به‌عنوان یکی از گران‌ترین سواری‌های داخلی یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در دسته ارزان‌ترین گزینه‌ها قرار می‌گیرد، ۵۷۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

در جدول زیر قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد امروز ۵ اسفندماه و تغییرات قیمتی آنها نسبت به روز پنجشنبه را مشاهده می‌کنید.

خودرو

قیمت پنجشنبه

قیمت امروز

سورن پلاس دوگانه‌سوز

۶۷۰ میلیون تومان

۶۷۵ میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی

۶۴۵ میلیون تومان

۶۵۰ میلیون تومان

دنا پلاس

۷۴۰ میلیون تومان

۷۴۰ میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌

۸۴۰ میلیون تومان

۸۴۰ میلیون تومان

دناپلاس توربو اتوماتیک

۹۳۵ میلیون تومان

۹۳۵ میلیون تومان

پارس سال XU۷p

۶۱۰ میلیون تومان

۶۱۰ میلیون تومان

۲۰۷ دنده‌ای فرمان برقی

۷۲۰ میلیون تومان

۷۲۰ میلیون تومان

۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای

۹۳۵ میلیون تومان

۹۳۵ میلیون تومان

رانا پلاس سقف فلزی

۵۷۵ میلیون تومان

۵۸۰ میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای

۶۴۰ میلیون تومان

۶۴۵ میلیون تومان

تارا دنده‌ای V۱

۷۸۵ میلیون تومان

۷۸۵ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۲

۹۲۵ میلیون تومان

۹۲۵ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۴

یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان

یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما

۶۱۵ میلیون تومان

۶۱۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۲

۵۷۵ میلیون تومان

۵۷۵ میلیون تومان

طراحی ظاهری

طراحی دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی

دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی از نظر ظاهر و بدنه هیچ تفاوتی با مدلی که در حال حاضر تولید و عرضه می‌شود، ندارد. این سدان از همان المان‌های اسپرت و جسورانه دنا پلاس معمولی بهره می‌برد که شامل چراغ‌های مستطیل شکل جلو به همراه دیلایت، جلوپنجره مشبک سیاه رنگ، خط کج روی بدنه که از کنار گلگیر جلو شروع شده و تا بالای گلگیر عقب امتداد دارد و برآمدگی‌های گلگیرها می‌شود.

طراحی داخلی

کابین دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی

به جز دسته دنده جدید، هیچ چیزی در کابین دنا پلاس تغییر نخواهد کرد. طراحی داخلی دنا پلاس ۶ دنده دستی همچنان شبیه هیوندای سوناتا YF است.

این خودرو مثل دیگر اعضای خانواده سمند، کابین جادار و راحتی دارد و ۵ نفر به آسانی می‌توانند سوار شوند. صندوق عقب ۵۰۰ لیتری دنا پلاس، فضای کافی برای یک سفر خانوادگی را فراهم می‌کند.

دنا پلاس ۶ دنده؛ عملکرد بهتر

نمای عقب دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی

دنا پلاس در مقایسه با رقبا طراحی ظاهری زیباتر و امکانات و تجهیزات بیشتری دارد و استفاده از جعبه دنده ۶ سرعته دستی، به مزیت‌های این سدان خانوادگی اضافه می‌کند. با این حال دنا پلاس توربو جدید قیمت بیشتری از مدل‌های قدیمی‌تر خواهد داشت که باعث می‌شود مشتریانی با بودجه‌های کمتر برای خرید خودرو به سمت ماشین‌های مثل سورن ELX و سورن پلاس بروند.

دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی برای عرضه در طرح فروش ایران خودرو، ۳۵۹ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان قیمت خورده که ۱۴ میلیون تومان گران‌تر از قیمت کارخانه‌ای مدل ۵ دنده است. بعد از عرضه در بازار آزاد، قیمت این ماشین حدود ۴۸۰ – ۴۸۵ میلیون تومان خواهد بود.

دنا پلاس توربو با موتور EFP

سری جدید خودرو دنا پلاس توربو توسط ایران خودرو معرفی شد. نسل جدید پیشرانه EF7، با نام EFP در سری جدید دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی و اتوماتیک استفاده خواهد شد که ۱۵ اسب بخار قدرت و ۲۵ نیوتن.متر گشتاوری بیشتری تولید می‌کند. همچنین، مصرف سوخت دنا پلاس با موتور جدید، ۱۰ درصد کاهش یافته است.

دنا پلاس توربو EFP دارای قدرت ۱۶۰ تا ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن.متر است و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو هم حدود ۷ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود.

فهرست آپشن‌های دنا پلاس توربو EFP مثل مدل‌های قبلی است، با این تفاوت که سنسور باد تایر، سنسور نور، سنسور باران، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید به امکانات سدان ایران خودرو اضافه شده است.

کسب استاندارد ایمنی عابر پیاده

تارا و رانا پلاس چندی پیش موفق شدند استاندارد ایمنی عابر پیاده را دریافت کنند و سومین محصول ایران خودرو که توانسته آزمون‌های ایمنی عابر را با موفقیت پشت سر بگذارد، دنا پلاس است. در آزمون‌های استاندارد ایمنی عابر پیاده ECE R127، تصادف خودرو با عابر پیاده با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت شبیه‌سازی شده و شدت و نقاط برخورد سر و بدن و پا با کاپوت و سپر اندازه‌گیری می‌شود و نباید از حد استاندارد بیشتر باشد.

استاندارد GSO کشورهای عربی برای دنا پلاس

استاندارد GSO یا G مارک، استاندارد خودرویی برای کشورهای حاشیه خلیج فارس است و هر خودرویی که این مجوز را دریافت کند، می‌تواند در این کشورها شامل عربستان، قطر، امارات، بحرین، عمان و کویت عرضه شود. دنا پلاس یک بار استاندارد G مارک را در سال ۱۳۹۶ دریافت کرده بود و بعد از ارتقای GSO، دوباره موفق شده این استاندارد را دریافت کند. بدین ترتیب دنا پلاس می‌تواند در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس و در کلاس خودروهای اقتصادی به فروش برسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها