واریزی شگفت نگیز به حقوق معلمان جامانده از رتبه بندی | ۳ ماه حقوق معلمان حق‌التدریس یکجا در حساب ها

کد خبر: 1277334

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در اسفند ماه، سه ماه حق‌التدریس معلمان پرداخت خواهد شد، گفت: احکام جدید رتبه‌بندی ۲ هزار معلم جامانده در اسفند ماه صادر می‌شود.

واریزی شگفت نگیز به حقوق معلمان جامانده از رتبه بندی | ۳ ماه حقوق معلمان حق‌التدریس یکجا در حساب ها

علی فرهادی درباره اینکه پیش از این از واریز حق‌التدریس معلمان هر دو ماه یک‌بار خبر  داده بودید اما این موضوع محقق نشده و هم‌اکنون معلمان شاغل از مهر تا به امروز بابت ساعات حق‌التدریس (اضافه کار) خود مطالبه دارند، اظهار کرد: همچنان معتقدیم اگر حق‌التدریس معلمان به موقع پرداخت شد، انگیزه معلمان شاغل و بازنشسته برای حضور در کلاس درس افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای تأمین اعتبارات حق‌التدریس معلمان دچار مشکل شدیم البته بودجه آموزش و پرورش هم محدود بود اما با این حال قبل از پایان سال در بحث پرداخت حق‌التدریس‌ معلمان که سال گذشته قبل از پایان سال اصلاً پرداختی نداشتیم، حداقل سه ماه پرداختی خواهیم داشت.

تلاش برای پرداخت منظم حق‌التدریس معلمان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: تلاش می‌کنیم از سال آینده، حق‌التدریس معلمان هر دو ماه یک‌بار پرداخت شود.

رتبه‌بندی نومعلمان به جریان افتاد

فرهادی درباره دلایل عدم صدور احکام رتبه‌بندی معلمانی که افزایش رتبه داشتند، گفت: تعداد این معلمان بسیار اندک و شاید کمتر از یک هزارم معلمان است، حدود دو هزار نفر از معلمان با این وضعیت مواجه هستند و با حقوق اسفند احکام رتبه‌بندی آنها صادر می‌شود.

وی درباره رتبه‌بندی نومعلمان تصریح کرد: اخیراً مرکز پژوهش‌های مجلس هم درباره رتبه‌بندی معلمان جدید‌الاستخدام مکاتبه‌ای را داشت و هم‌اکنون سامانه رتبه‌بندی برای نومعلمان فعال شده و آنها می‌توانند مدارک خود را بارگذاری کنند که مطابق قانون بررسی خواهد شد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها