یارانه نقدی | یارانه نقدی جدید

واریزی 1/200/000تومانی با یارانه اضافه دولت؛ امشب | اگر نمی دانید مشمول یارانه نقدی جدید شده اید بخوانید

کد خبر: 1280364

طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه به حساب شان واریز می‌ شود.

واریزی 1/200/000تومانی با یارانه اضافه دولت؛ امشب | اگر نمی دانید مشمول یارانه نقدی جدید شده اید بخوانید

خبرنگار شکیبا بقال زاده: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود.
یارانه دهک‌ های یک تا سه در روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حسابشان واریز می‌ شود. علاوه بر یارانه نقدی، یارانه تشویقی در قالب کالابرگ الکترونیکی به گروه‌های یک تا سه تعلق می‌گیرد. علیرضا عسگریان معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، از ۳۰ برابر شدن استفاده مردم از طرح فجرانه کالابرگ (یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی) از زمان اجرای آن خبر داد.

ارائه تشویقی که در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی طراحی شده، بدون اعمال شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی تعلق می‌گیرد و طبق وعده اعلام شده از سوی وزارت رفاه این طرح به‌ مدت سه ماه یعنی از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت./اقتصادآنلاین

خبر مهم درباره واریز میلیونی یارانه نقدی و کالابرگ

ظفری پور ادامه داد: در نرم‌افزار «شما» که یارانه‌بگیران می‌توانند آن را از بازار، مایکت و سایت shoma.sfara.ir دانلود کنند امکان مشاهده مانده اعتبار، تراکنش‌ها و سایر اطلاعات خرید وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در خوزستان ۹ هزار و ۳۵۳ فروشگاه متصل به طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک هستند.

به گزارش  ایسنا، مجتبی ظفری پور با اشاره به استقبال شهروندان خوزستانی و موفقیت آمیز بودن اجرای مرحله اول این طرح در استان، اظهار کرد: اجرای ماه دوم طرح، ویژه ماه مبارک رمضان که شامل دهک‌های اول تا هفتم است از ۱۸ اسفندماه آغاز شد و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در قالب این طرح مبلغ ۲۲۰ هزار تومان اعتبار حمایتی جهت تامین ۱۱ قلم کالای اساسی به ازای افراد خانوار تعلق می‌گیرد.

ظفری پور با اشاره به جزئیات طرح تشویقی دولت عنوان کرد: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک کاملا اختیاری و جدای از یارانه بوده و به هیچ وجه از یارانه خانوارها مبلغی کسر نخواهد شد.

وی گفت: یارانه‌بگیران دهک‌های اول تا هفتم می‌توانند با نصب نرم‌افزار «شما» بر روی گوشی همراه خود نسبت به مشاهده فروشگاه‌های اطراف که متصل به این طرح هستند، اقدام کنند.

ظفری پور ادامه داد: در نرم‌افزار «شما» که یارانه‌بگیران می‌توانند آن را از بازار، مایکت و سایت shoma.sfara.ir دانلود کنند امکان مشاهده مانده اعتبار، تراکنش‌ها و سایر اطلاعات خرید وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان یادآور شد: اقلام مشمول طرح شامل پنیر، شیر، ماست، تخم مرغ، مرغ، گوشت قرمز، ماکارونی، روغن، حبوبات، برنج و قند و شکر بوده که یارانه بگیران دهک‌های اول تا هفتم می‌توانند از هر نوع زیرکالا این ۱۱ قلم خریداری کنند.

وی افزود: جامعه هدف خوزستان نزدیک به سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر و بیش از یک میلیون و ۱۱۵ هزار خانوار هستند که بیش از ۹۳ درصد آن‌ها یعنی معادل حدود یک میلیون خانوار خرید داشته‌اند که نشان از موفق بودن طرح دارد، همچنین حدود ۲ میلیون و ۲۱۷ هزار تراکنش در مدت زمان یک ماه در کل کشور انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه هدف اصلی طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک، تغذیه و خوراک خانواده‌ها است، گفت: اکنون سه قشر جامعه یعنی تولیدکننده‌ها، فروشنده‌ها و مردم از فروش طرح فجرانه منتفع شده‌اند و در استان خوزستان نزدیک به پنج همت خرید انجام شده و ۸۰۰ میلیارد تومان هم اعتبار خرید تعلق گرفته است.

یارانه نقدی ۲۲۰ هزارتومانی شارژ شد

علیرضا عسگریان از زمان واریز یارانه نقدی اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

زمان واریز یارانه نقدی اسفند ۱۴۰۲ + یارانه ۲۲۰ هزارتومانی شارژ شد

علیرضا عسگریان در خصوص زمان واریز یارانه نقدی اسفند ۱۴۰۲ گفت: استفاده مردم از طرح فجرانه کالابرگ (یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی) ۳۰ برابر شده است و دیشب ساعت ۲۴ اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ برای مشمولان شارژ شده است.

بر اساس جدول زمان‌بندی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه دهک‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفندماه به حساب‌شان واریز می‌شود.

طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه دهک‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌شود.

روز‌های پایانی سال و همزمان با فرارسیدن نوروز، افزایش برخی هزینه خانواده‌های ایرانی، تبدیل به یک دغدغه می‌شود. از آنجایی که دولت تا چند روز آینده یارانه معیشتی اسفندماه را مطابق با الگوی مرسوم خود واریز می‌کند سئوال یارانه بگیران این است که این میزان یارانه پاسخگوی چقدر از هزینه‌های شب عید خانوار است.

علاوه بر این، به گروه یک تا سه، یارانه تشویقی در قالب کالابرگ الکترونیکی هم پرداخت می‌شود.

علیرضا عسگریان از ۳۰ برابر شدن استفاده مردم از طرح فجرانه کالابرگ (یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی) از زمان اجرای آن خبر داد و گفت: امشب ساعت ۲۴ اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ برای مشمولان شارژ می‌شود.

ارانه تشویقی که در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی طراحی شده، بدون اعمال شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی تعلق می‌گیرد و طبق وعده اعلام شده از سوی وزارت رفاه این طرح به‌مدت سه ماه یعنی از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.

۸

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها