وام برای دهک های 1تا 9 یارانه بگیر بدون ضامن یکروزه | وام 200 و 300 میلیونی با بازپرداخت طولانی

کد خبر: 1281937

افرادی که مایل به ایجاد مشاغل خانگی هستند یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارند، در صورتی که در بانک توسعه تعاون حساب داشته باشند، امکان درخواست برای طرح تسهیلاتی «مائده» را دارند.

وام برای دهک های 1تا 9 یارانه بگیر بدون ضامن یکروزه | وام 200 و 300 میلیونی با بازپرداخت طولانی

افرادی که مایل به ایجاد مشاغل خانگی هستند یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارند، در صورتی که در بانک توسعه تعاون حساب داشته باشند، امکان درخواست برای طرح تسهیلاتی «مائده» را دارند.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون هستند، ملزم به ارائه سپرده قرض الحسنه بوده و به ایجاد میانگین حساب سه تا شش ماهه احتیاج دارند. بعد از ایجاد میانگین حساب مناسب، باید ضامن رسمی به بانک ارائه شود. البته داشتن اعتبار شغلی نیز برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

این تسهیلات به صورت قرض الحسنه ارائه می‌شود و کارمزد آن بین صفر تا چهار درصد تغییر می‌کند. افراد فرصت دارند ظرف حداکثر 60 ماه اقساط این وام را پرداخت کنند. لازم به ذکر است که شرکت‌های دانش بنیان نیز امکان دریافت چنین تسهیلاتی را دارند و سقف این وام برای آن‌ها تا 750 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

نحوه دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک تجارت

با توجه به شرایط اعلامی، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان پرداخت اقساط پنج ساله، هر فرد بعد از دریافت این وام باید ماهیانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط بپردازد. کل سود تسهیلات مذکور به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

هدف از افتتاح بانک توسعه تعاون چیست؟

بانک توسعه تعاون با هدف‌هایی نظیر تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای شغلی و حرفه‌ای، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی اقتصاد به بخش غیردولتی با اولویت داده به تعاونی‌ها و … فعالیت خود را آغاز کرد.

جزئیات ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک دی با سود 10 درصدی

وام فرزانه ارزش آفرین بانک دی یک تسهیلات کم بهره است 200 میلیون تومانی است که مشتریان این مجموعه با سپرده قرض الحسنه امکان درخواست آن را دارند.

به نقل از رده، افرادی که در بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته و مدت سه ماه خواب سپرده ایجاد کرده‌اند، امکان درخواست وام 200 میلیون تومانی را دارند. سود این سپرده چندان نیست و برحسب میانگین حساب بین 10 تا 23 درصد است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی مورد نظر بانک خواهد بود. بازپرداخت این تسهیلات نیز متغیر بوده و از شش ماه بوده و تا 60 ماه قابل تغییر است. لازم به ذکر است که کارکنان شرکت‌های طرف قرارداد بانک دی با ارائه معرفی نامه امکان بهره مندی از این وام را دارند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور دریافت وام و نرخ سود 23 درصدی و مدت زمان پرداخت اقساط 60 ماهه، میزان قسط هر ماهه 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود تسهیلات مذکور به 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز به 340 میلیون و 385 هزار و 653 تومان خواهد رسید.

نگاهی به خدمات ارائه شده توسط بانک دی و هدف شکل گیری این مجموعه

بانک دی به منظور فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، پرثمر و موجه اقتصادی و مالی به خصوص زمینه‌های پولی، مالی و بانکی فعالیت خود را آغاز کرد.

در حال حاضر و در راستای اهداف تعریف شده مذکور این بانک در زمینه خدمات بانکی، بانکداری الکترونیک و بازار سرمایه به مشتریان خود سریع و مناسب خدمت رسانی می‌کند./کاماپرس

وام ازدواج در سال 1403 چقدر است؟

سخنگوی جوانان وزارت ورزش و جوانان از ارتقا قیمت وام ازدواج به ۷۰۰ میلیون برای زوج‌ها خبر داد و اعلام کرد که تا بهمن ماه سال جاری، وام ازدواج به ۹۰ درصد از کسانی که پرونده وام تشکیل داده بودند، پرداخت شده است.

سینا کلهر با بیان اینکه اعتبار وام ازدواج در سال جاری ۱۴۰ هزار میلیارد تومان تعیین شده، گفت: دولت ۱۳۴ هزار میلیارد تومان آن را تامین کرده است. در سال ۱۴۰۳ نیز وام ازدواج به ۷۰۰ میلیون می‌رسد.

به نقل از اقتصاد آنلاین، وی ادامه داد: در کنار طرح مسکن ملی که به صورت عمومی اجرا می‌شود، طرح ویژه‌ای برای جوانان نیز در حال پیگیری است که نهایی نشده و امیدواریم سال آینده در خصوص مسکن جوانان به این واسطه خبرهای خوشی داشته باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها