فوری / ثبت نام 2 وام 200 میلیونی در بانک دی و بانک رفاه | وام فوری 200 میلیونی بانک رفاه بدون ضامن با فیش حقوقی

کد خبر: 1288943

افرادی که از مشتریان بانک دی هستند و به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه» این مجموعه تمایل دارند باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

فوری / ثبت نام  2 وام 200 میلیونی در بانک دی و بانک رفاه | وام فوری 200 میلیونی بانک رفاه بدون ضامن با فیش حقوقی

خبرنگار شکیبا بقال زاده: افرادی که از مشتریان بانک دی هستند و به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه» این مجموعه تمایل دارند باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی مایل هستند باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها در این مجموعه گذشته باشد. افراد به منظور دریافت این مبلغ تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. البته اعتبار شغلی آن‌ها نیز توسط مسئول تسهیلات بانک احراز خواهد شد تا در بازپرداخت اقساط مشکلی به وجود نیاید. سود این وام برحسب میانگین حساب مشتریان متغیر بوده و بین 10 تا 23 درصد تغییر می‌کند. افراد بعد از دریافت این تسهیلات حداکثر طی مدت 60 ماه امکان پرداخت قسط‌ها را دارند.

با در نظر گرفتن شرایط تسهیلات مذکور، زمان بازپرداخت و حداکثر میزان سود، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان اعلام شده است. کل سود این وام به 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 340 میلیون و 385 هزار و 653 تومان خواهد بود.

این وام به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌هایی که طرف حساب بانک دی هستند نیز پرداخت می‌شوند. کارکنان و کارمندان شرکت‌های طرف قرارداد باید معرفی نامه ارائه بدهند تا از این تسهیلات بهره مند شوند.

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که سال 1379 با هدف تسهیل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی امور سازنده و موجه اقتصادی و مالی به خصوص زمینه‌های پولی، مالی و بانکی آغاز به کار کرد. این مجموعه از آن زمان تاکنون انواع خدمات بانکی و مالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

وام برای بازنشستگان یکی مطالبات مستمری بگیران در قالب وام فوری، وام خرید جهیزیه و موارد دیگر تسویه می شود. شرایط ضامن و بازپرداخت وام برای مستمری بگیران متفاوت است. اعتبار بازنشستگی وضعیت ثابتی نیست و تحت تاثیر شرایط و مولفه های مختلفی است. وام برای بازنشستگان همیشه یکی یکی از موضوعات مورد بحث در مجلس محسوب می شود.

در این خبر ثبت نام وام فوری 200 میلیونی بانک رفاه بدون ضامن، شرایط ضامن و اقساط را بررسی کردیم.

مشمولین تامین اجتماعی که فیش های واریزی آنها مربوط به این مجموعه است، می توانند برای استفاده از ویژگی «رفح کالا» این مجموعه اقدام کنند.

این وام 200 میلیون تومانی برای افزایش رفاه مشتریان این بانک ارائه شد. افرادی که کارمند هستند و فیش های سپرده آنها متعلق به بانک رفاه است می توانند برای دریافت وام 200 میلیونی از این مجموعه با سود 18 درصد اقدام کنند. برای درخواست این وام، باید فیش حقوقی و همچنین اعتبار کاری داشته باشید.

پیش پرداخت مورد نیاز برای دریافت این وام اعلام شده است و متقاضیان این تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک نقدی ثبت شده در سیستم بانکی داشته باشند. افراد باید حداکثر ظرف مدت 10 ماه این وام را بازپرداخت کنند.

با این گزینه افراد می توانند انواع کالاها را در فروشگاه های طرف قرارداد خریداری کنند. به طور کلی این فروشگاه ها فروشگاه های زنجیره ای، لوازم خانگی، فرش و … هستند.

در وب سایت اصلی این بانک می توانید لیست شعب طرفین این مجموعه را بیابید. مراکز اعتباری ین به صورت کارت اعتباری ارائه می شود و در صورتی که حقوق وی 60 درصد مبلغ اقساط را پوشش دهد، کل مبلغ به متقاضی پرداخت می شود.

مبلغ اقساط وام فوری 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چقدر است؟

افرادی که کل مبلغ وام مذکور را دریافت می کنند باید با احتساب نرخ سود 18 درصدی و مدت بازپرداخت 10 ماهه، ماهانه حداقل 21 میلیون و 686 هزار و 836 تومان پرداخت کنند. کل سود این تسهیلات 16 میلیون و 868 هزار و 356 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 218 میلیون و 928 هزار و 356 تومان است.

امروزه خدمات بانکداری الکترونیک یکی از موضوعاتی است که در بانک ها مورد توجه مردم قرار می گیرد. در واقع کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک توسط بانک ها به معیاری برای انتخاب بانک مورد نظر برای افتتاح حساب تبدیل شده است.

در این بین اپلیکیشن های اندروید یکی از مهم ترین راه های ارائه خدمات بانکی به مشتریان محسوب می شوند. بانک مسکن تلاش کرده تا از طریق اپلیکیشن موبایل بانک مسکن خدمات بسیاری را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهد و برنامه ای را منتشر کرده است که برای تمامی مشتریان این بانک ضروری تلقی می شود.

پس از باز کردن حساب در یکی در شعب بانک مسکن می توانید به صورت 24 ساعته به خدمات تلفن همراه بانک مسکن دسترسی داشته باشید و بسیاری از کارهای بانکی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. دسترسی به مشخصات سپرده و کارت یکی از ویژگی های این اپلیکیشن است.

همچنین می توانید درخواست ارسال فاکتور را از طریق ایمیل کنید که از دیگر ویژگی های جذاب اپلیکیشن موبایل بانک مسکن است.

انتقال پول یکی این یکی از آن عملیات پیچیده است که مشتریان هر بانکی در طول روز به آن نیاز دارند. با استفاده از اپلیکیشن موبایل بانک مسکن می توانید به راحتی از کارت خود پول انتقال داده و به حساب دیگران واریز کنید.

در واقع انتقال وجه به روش های مختلف از جمله روش محبوب و فراگیر کارت به کارت یکی از مزایای برنامه همراه بانک مسکن برای مشتریان است. به راحتی می توانید رسید حواله را برای فرد مورد نظر ارسال کنید.

تسهیلات از دیگر خدمات این اپلیکیشن است که بی شک نکته مهمی برای مشتریان بانک مسکن است. از طریق این اپلیکیشن می توانید اطلاعات اقساط را دریافت کرده و در صورت نیاز اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنید. همچنین در این برنامه خدمات حسابرسی گنجانده شده است که به شما امکان انجام وظایفی مانند تست حسابرسی را می دهد.

پرداخت قبوض یکی دیگر از فرآیندهای پرداختی است که مشتریان هر بانکی به آن نیاز دارند. با بانک مسکن موبایل به راحتی می توانید قبوض آب و برق خود را بررسی کرده و پرداخت کنید. حتی برای برخی دیگر از خدمات پرداخت مانند خرید شارژ و بسته های اینترنتی که از پرمشقت ترین عملیات ها هستند، می توانید برای رفع نیاز خود به اپلیکیشن موبایل بانک مسکن اعتماد کنید.

استعلام هایی مانند مسدود کردن کارت یا گزارش مفقود شدن کارت نیز با استفاده از این برنامه قابل انجام است. در نهایت باید گفت که تابع جالب نرخ ارز نیز در این برنامه گنجانده شده است.

Masan Bank Companion یک برنامه راحت و قابل اعتماد برای مشتریان بانک ماسان است که نصب آن را به مشتریان این بانک توصیه می کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها