عیدی 3/500/000 میلیونی دولت برای یارانه بگیران بمناسبت دهه کرامت | واریز یارانه معیشتی 1/700/000 تومانی به این خانوار از همین لحظه

کد خبر: 1290737

جزئیات واریز یارانه معیشتی جدید دولت بمناسبت دهه کرامت بحساب خانوارها منتشر شد.

عیدی 3/500/000 میلیونی دولت برای یارانه بگیران بمناسبت دهه کرامت | واریز یارانه معیشتی 1/700/000 تومانی به این خانوار از همین لحظه

خبرنگار شکیبا بقال زاده: رئیس دادگستری شهرستان رزن از اهداء و توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیون تومان بین خانواده‌های زندانیان این شهرستان در دهه کرامت خبر داد.

وحید آرمان شامگاه شنبه در این باره گفت: این امر در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند اجرا شده است.

رئیس دادگستری شهرستان رزن تصریح کرد: با کمک نیکوکاران و خیرین جشن نسیم مهر با همت و میزبانی دادگستری رزن همزمان با دهه کرامت، و با حضور پرچم متبرک حضرت ثامن‌الحجج امان رضا علیه السلام و خادمین حرم رضوی در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی مراسم با شکوهی برگزار شد و ضمن تقدیر از ۳۰ نیکوکار و خیر، بسته معیشتی و موادغذایی به ارزش ریالی هر کدام ۱ میلیون هفتصد هزار تومان بین ۷۰ خانوار تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان توزیع شد.

وی ادامه داد: کمک به نیازمندان یکی از مهمترین آموزه‌های دین اسلام است و بسیار مورد تاکید می‌باشد. بهترین زمانی که انسان می‌تواند انفاق کند در مورد نیازمندانی است که موانعی مانند حبس، مشکلاتی برای خانواده‌هایشان به وجود آورده است. برخی از این افراد، خانواده‌های آبرومندی هستند و به گونه‌ای زندگی می‌کنند که به نظر می‌رسد افراد بی نیازی هستند و در انفاق پنهانی آبروی فرد نیازمند حفظ می‌شود.

آرمان تأکید کرد: بر همین اساس و بنا بر برنامه کمک‌های مومنانه که دستور مقام معظم رهبری است، با حضور خیرین و نیکوکاران و همچنین دادستان محترم، مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان بسته‌های معیشتی و مواد غذایی، به خانواده‌های مددجویان اهدا شد.

وی با اشاره به لزوم کمک‌های مستمر جهت خانواده‌های زندانیان ابراز امیدواری کرد: با کمک مردم خیر در شرایط اقتصادی سخت، که خانواده‌های زندانیان بیش از پیش نیاز یاری خیرین می‌باشند کمک‌های بیشتری جهت حمایت از این قشر آسیب پذیر ارائه شود.

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی برای دهک های 1 تا 3

همزمان با هفته هلال احمر و دهه کرامت، ۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح "هلال رافت" در استان خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی روز یکشنبه در مراسم توزیع این بسته‌های معیشتی گفت: جمعیت هلال احمر به دنبال شناسایی نیازمندان در جامعه است تا با حفظ کرامت به آنان یاری برساند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در این راستا به مناسبت هفته هلال احمر، نزدیک به ۳۵ هزار کنسرو و ۱۷ تن برنج از سوی جمعیت هلال احمر استان تحویل شهرستان‌ها شده است.

فرماندار بیرجند گفت: این جمعیت فارغ از کشمکش‌های حزبی، باندی و گروهی با نیت بشردوستانه در کنار مردم است و در امداد به مردم زمان و ساعت و روز نمی‌شناسد.

وی بیان کرد: نیروهای هلال احمر از نظر تخصص، توانمندی‌های شایسته‌ای دارند به طوری که ضعف در تجهیزات و امکانات را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به جذب خیران داخلی و خارجی توسط این جمعیت گفت: چندی پیش خیران جذب شده از خارج کشور در حوزه آبرسانی روستاهای شهرستان درمیان ورود پیدا کردند که نشان از تعاملات بین‌المللی هلال احمر است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر تا جایی که بتواند در جذب خیران می‌کوشد تا لبخندی را بر لبان نیازمندان بنشاند.

توزیع یارانه معیشتی 3 میلیون و 500 هزارتومانی برای این خانوارها

توزیع ۳۶۳ بسته معیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال بین خانواده زندانیان نیازمند آذربایجان‌غربی

برابر اعلام مسئول بسیج حقوق‌دانان استان آذربایجان‌غربی در فروردین و اردیبهشت سال جاری ۳۶۳ بسته معیشتی به ارزش ۳۵ میلیون ریال برای هر سرپرست خانوار و جمعا۱۲ میلیارد ریال در بین مددجویان تحت پوشش انجمن‌های حمایت زندانیان شامل برنج ده کیلویی، روغن، حبوبات،تن ماهی و....) توزیع گردید.

منبع: مهر

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها