شرایط فروش اقساطی سورن پلاس دوگانه سوز | با اقساط 35 میلیونی یک روزه صاحب خودرو شوید

کد خبر: 1291034

فروش اقساطی سورن پلاس دوگانه‌سوز به سه روش کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت با پیش پرداخت حداقل 349 میلیون تومان انجام می‌شود.

شرایط فروش اقساطی سورن پلاس دوگانه سوز | با اقساط  35 میلیونی یک روزه صاحب خودرو شوید
فروش اقساطی سورن پلاس دوگانه‌سوز به سه روش کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت با پیش پرداخت حداقل 349 میلیون تومان انجام می‌شود.
به گزارش کاماپرس، تولید سورن پلاس دوگانه‌سوز متوقف شده است. با این حال این خودرو در بازار با قیمت حدود 775 میلیون تومان معامله می‌شود.
در این میان، برخی شرکت‌ها نیز این خودرو را به صورت اقساطی عرضه کرده‌اند. در یکی از شرکت‌ها این خودرو با سه روش اقساطی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت عرضه می‌شود.
جزییات خرید اقساطی سورن پلاس دوگانه سوز
در طرح 12 ماهه خریدار باید 349 میلیون و 603 هزار تومان پیش پرداخت کرده و ماهانه 52 میلیون و 517 هزار و 921 تومان واریز کند.
در 24 ماهه متقاضی باید پیش پرداخت خود را به 452 میلیون تومان و 33 هزار تومان افزایش دهد. همچنین اقساط ماهانه در این روش 41 میلیون و 701 هزار و 505 تومان است.
در روش بلندمدت 48 ماهه پیش پرداخت به 480 میلیون و 955 هزار تومان می‌رسد، اما اقساط ماهانه کاهش یافته؛ به طوری که خریدار باید در 48 ماه پیوسته حدود 35 میلیون و 552 هزار و 509 تومان هر ماه واریز کند.
 
مشخصات فنی و ویژگی های سورن پلاس دوگانه سوز
این خودرو دارای موتوری 1.7 لیتری با پیشرانه 4 سیلندر است. سورن پلاس دوگانه‌سوز با 113 اسب بخار و 153 نیوتن متر گشتاور حدود 12.8 ثانیه شتاب ایجاد می‌کند. این خودرو همچنین می‌تواند حداکثر به 190 کیلومتر سرعت برسد. مصرف سوخت ترکیبی آن در 100 کیلومتر حدود 7.5 کیلومتر است.
از مهمترین آپشن‌های این خودرو سنسور عقب، ترمز ضد قفل، دی لایت، مه شکن جلو و عقب و همچنین دکمه‌های کنترلی است.
در حال حاضر سورن پلاس جزو خودروهایی محسوب می‌شود که پس از توقف تولید پژوپارس بتواند سهم بازار بیشتری کسب کند. به همین دلیل در ماه‌های اخیر تقاضا برای خرید این خودرو افزایش داشته‌است. از طرف دیگر سورن در سگمنت پژوپارس قرار دارد. از این رو پیش‌بینی می‌شود، ایران خودرو در ماه‌های آینده به تولید این خودرو سرعت بیشتری ببخشد. بنابراین قیمت سورن پلاس تا زمانی که تولید آن به نسبت تقاضا افزایش پیدا نکند همچنان روندی افزایشی دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها