برای تعمیرات خانه کدام بانک ها وام می دهند؟ | ثبت نام وام جعاله | شرایط دریافت وام تعمیرات مسکن

کد خبر: 1291202

نحوه دریافت وام تعمیرات مسکن 1403، به دو روش حضوری، با مراجعه به شعب بانک های عامل و غیر حضوری، از طریق سامانه درخواست تسهیلات بانک مسکن، امکان پذیر است

برای تعمیرات خانه کدام بانک ها وام می دهند؟ | ثبت نام وام جعاله | شرایط دریافت وام تعمیرات مسکن

وام تعمیرات مسکن که برای صاحبخانه ها برنامه ریزی شده است توانسته است آنها را در درست کردن و نو کردن خانه خود کمک کند . با وام تعمیرات مسکن که قیمت قابل توجه ای است توجه افراد به آن جلب شده است وام تعمیرات مسکن سودش در هر بانک متفاوت است. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و برای کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

وام تعمیر مسکن بانک مسکن

بانک مسکن به طور تخصصی در حوزه تسهیلات مسکن فعالیت می‌کند و در سال ۱۴۰۲ حداکثر ۱۳۰ میلیون تومان وام تعمیرات مسکن ارائه می‌دهد. اگر برای دریافت وام بازسازی خانه از طریق خرید اوراق ممتاز اقدام کنید، می‌توانید ۸۰ میلیون تومان وام بگیرید. مبلغ وام تعمیرات مسکن از طریق سپرده‌گذاری در بانک هم ۵۰ میلیون تومان است.

سود بانک در روش خرید اوراق ۱۷.۵ درصد و در سپرده‌گذاری ۱۱ درصد است. برای اینکه بتوانید وام تعمیرات مسکن را از بانک مسکن دریافت کنید، نباید چک برگشتی یا بدهی قبلی داشته باشید. به‌علاوه، ارائه معرفی‌نامه از اداره راه و شهرسازی هم لازم است. در نهایت، ۵ سال برای بازپرداخت وام فرصت دارید.

وام تعمیرات مسکن بانک آینده

در حال حاضر، بانک آینده وام بازسازی مسکن ندارد. اما در سال ۱۳۹۸، مقدار وام بازسازی خانه در بانک آینده ۱۰ میلیون تومان بود. اگر در بانک آینده حساب دارید و می‌خواهید برای تعمیر خانه وام بگیرید، بهتر است آخرین اخبار مربوط به وام تعمیر مسکن را در سایت بانک آینده جست‌وجو کنید.

وام بازسازی مسکن بانک صادرات

با داشتن حساب در بانک صادرات، می‌توانید بین ۱۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان وام تعمیرات مسکن بگیرید. معمولا مبلغ‌های پایین‌‌تر به مدارک و شرایط پیچیده‌ای نیاز ندارد. ولی اگر متقاضی وام ۲۰۰ میلیونی هستید، حتما شرایط دریافت وام تعمیر خانه را بررسی کنید.

سود بانک از این تسهیلات ۱۸ درصد است و برای ضمانت باید سند ملک را ارائه کنید. آخرین نکته اینکه برای دریافت وام تعمیر خانه نباید بدهی بانکی داشته باشید یا قبلا از این وام استفاده کرده باشید. همچنین، ملک هم باید به نام متقاضی وام باشد.

وام تعمیرات مسکن بانک ملی

مبلغ وام بازسازی خانه در بانک ملی بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان است. بانک ملی حدود ۱۸ درصد نرخ بهره می‌گیرد و ۳۶ ماه مهلت بازپرداخت می‌‌دهد. برای دریافت این تسهیلات به ضامن رسمی و سند ملک احتیاج دارید. اگر می‌خواهید وام ۱۰ میلیون تومانی بگیرید، باید ضامن رسمی داشته باشید. برای دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی هم باید سند ملک را به بانک ارائه کنید.

وام تعمیرات مسکن بانک سپه

مبلغ وام بازسازی مسکن در این بانک بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان است و سود وام ۱۸ درصد است. بعد از دریافت تسهیلات هم ۳۶ ماه برای بازپرداخت فرصت دارید. در صورتی‌که بخواهید ۲۰ میلیون تومان وام بگیرید، باید ضامن رسمی داشته باشید. دریافت مبالغ بالاتر هم به سند ملک احتیاج دارد. برای دریافت وام تعمیر خانه از بانک سپه نباید بدهی بانکی داشته باشید. همچنین ملک باید به نام متقاضی وام باشد.

وام بازسازی مسکن بانک رفاه

بانک رفاه ۲۰۰ میلیون تومان وام جعاله می‌دهد. سود این تسهیلات ۱۸ درصد و مهلت بازپرداخت آن ۴۸ ماه است. برای دریافت تسهیلات تعمیرات مسکن از بانک رفاه به ۳ ضامن معتبر و گواهی کسر از حقوق احتیاج دارید.

همچنین، بانک رفاه اعتبار بانکی شما را بررسی می ‌کند. اگر در بانک رفاه حساب دارید و سپرده شما به مدت ۳ تا ۶ ماه در بانک مانده است، می‌توانید برای ثبت‌نام وام تعمیر خانه اقدام کنید.

وام تعمیرات مسکن بانک گردشگری

مبلغ تسهیلات بانک گردشگری برای تعمیر مسکن بین ۱.۵ میلیارد تا ۳ میلیارد تومان است. اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید ۳ میلیارد تومان برای بازسازی خانه بگیرید. مبلغ وام تعمیرات مسکن برای ساکنین شهرستان‌ها هم ۱.۵ میلیارد تومان است. بانک گردشگری برای این تسهیلات ۱۸ درصد سود می‌گیرد. در نهایت، بعد از دریافت تسهیلات، ۳۶ ماه برای بازپرداخت فرصت دارید./ازکی وام

شرایط دریافت وام تعمیرات مسکن در بانک‌های مختلف

کلیه‌ی اشخاص حقیقی دارای ۱۸ سال تمام، می‌توانند در بانک موردنظر خود ثبت‌نام کنند.

فرد متقاضی دریافت وام تعمیرات مسکن، نبایست هیچ‌گونه سابقه‌ی چک برگشتی یا اقساط معوقه در سیستم بانکی کشور را داشته باشد. برای دریافت آن ، می‌بایست بین یک یا دو نفر ضامن معتبر به همراه تمام مدارک هویتی مانند گواهی کسر از حقوق یا چک کارمندی به بانک مقصد ارائه گردد که این مدارک و تعداد ضامن‌ها بسته به مبلغ اصل وام ممکن است متفاوت باشد.

طبق اعلام بانک مسکن، افراد در صورت اثبات توانایی بازپرداخت وام برای استفاده از تسهیلات وام مسکن، نیازی به معرفی ضامن ندارند، به‌عنوان مثال وام مسکن مهر در حالت عادی، نیازی به ضامن ندارد، اما در بسیاری از شعب با توجه به دستور مدیر شعبه یا اعتبار اسنادی، متقاضی با وجود داشتن مدرک تمکن مالی، همچنان نیاز به معرفی ضامن به بانک دارد. علاوه‌بر این متقاضی می‌بایست هنگام تکمیل و ارائه‌ی پرونده، در شرکت های دولتی یک ضامن، و در بخش خصوصی دو نفر را به عنوان ضامن به بانک معرفی کند. /زرین پال

مدارک لازم برای دریافت وام تعمیرات مسکن

برای دریافت تسهیلات جعاله مدارکی لازم است که باتوجه به هر بانک می‌تواند متفاوت باشد. اما در حالت کلی برخی از مدارک در همه‌ی بانک‌ها یکسان هستند که در این بخش به آن‌ها اشاره شده است:

اصل و تصویر تمام صفحات سند مالکیت ملک (سند باید حتما به نام دریافت‌کننده تسهیلات باشد.)

اصل و تصویر پایان‌کار ساختمان

ارائه قبض برق یا مدارکی که بانک بتواند بر اساس آن کدپستی خانه‌ای که برای آن درخواست تسهیلات شده است را تایید کند.

اصل و تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه مالک یا مالک‌ها

اصل و تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه ضامن یا ضامن‌ها

مدارک شغلی و درآمد دریافت‌کننده‌ی تسهیلات مانند جواز کسب و فیش حقوقی

رسید پرداخت مبلغ ارزیابی ملک

تکمیل و امضای فرم درخواست وام

ثبت نام وام تعمیرات مسکن

اکنون که با انواع بانک های ارائه دهنده تسهیلات تعمیر مسکن آشنا شده و شرایط لازم برای استفاده از این تسهیلات را می دانید، وقت آن رسیده که نحوه ثبت نام این وام را هم بیان کنیم. در این رابطه باید بگوییم که امکان نام نویسی جهت استفاده از این تسهیلات هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین وجود دارد. بسیاری از بانک ها از جمله بانک مسکن شرایط لازم برای ثبت نام وام تعمیرات مسکن ۱۴۰۳ را به شکل غیر حضوری فراهم کرده اند؛ اما هنوز هم روند کلی اخذ این تسهیلات در بیش تر بانک ها به صورت حضوری است. به هر حال، در این قسمت نحوه ثبت نام آنلاین وام تعمیرات بانک مسکن را به صورت آنلاین توضیح داده و به روش حضوری نام نویسی این تسهیلات در سایر بانک ها اشاره خواهیم کرد. این گونه در صورت فراهم بودن شرایط وام تعمیرات مسکن ، جهت ثبت درخواست با مشکلی رو به رو نخواهید شد. /کافه نت

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها