گرفتن وام بازنشستگان آسان شد | پرداخت وام به بازنشستگان با بازپرداخت پنج ساله | ثبت نام وام ۲۰ میلیونی غیرحضوری شد

کد خبر: 1293443

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در ادامه سیاست «خدمت ادامه دارد» صندوق بازنشستگی کشوری و بر اساس تفاهم نامه با یکی از بانک ها، تسهیلاتی با دوره بازپرداخت پنج ساله به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

گرفتن وام بازنشستگان آسان شد | پرداخت وام به بازنشستگان با بازپرداخت پنج ساله | ثبت نام وام ۲۰ میلیونی غیرحضوری شد

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در ادامه سیاست «خدمت ادامه دارد» صندوق بازنشستگی کشوری و بر اساس تفاهم نامه با یکی از بانک ها، تسهیلاتی با دوره بازپرداخت پنج ساله به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «جعفر امیرآبادی زاده» با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران اظهار داشت: بر اساس مندرجات این تفاهم نامه، این بانک متعهد شده است تا بسته تسهیلاتی بازنشستگان و موظفین صندوق در سال ۱۴۰۳ را با رشد بیش از ۱۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته، با نرخ سود سالانه ۴ درصد و افزایش اقساط بازپرداخت از ۳۶ قسط به ۶۰ قسط به بازنشستگان این صندوق ارائه کند.

امیرآبادی زاده افزود: بانک متعهد شده تا به اعطای انواع اعتبار با اولویت ابزار زنجیره تامین ازجمله کارت اعتباری رفاهی متصل به اوراق وام مبادرت نماید. همچنین خرید انواع خدمات و محصولات شرکت های طرف قرارداد، تامین مالی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای بازنشستگان و همچنین خدمت رسانی شرکت های زیرمجموعه بانک صادرات به بازنشستگان ازجمله مفاد این تفاهم نامه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه خدمات رفاهی و معیشتی این صندوق همچنان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: این تفاهم نامه هفته گذشته با بانک صادرات ایران منعقد شده تا در سال ۱۴۰۳ بتوانیم در راستای حمایت از معیشت بازنشستگان عزیز تسهیلات بهتری را ارائه کنیم.

هم اکنون بالغ بر یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند؛ دولت در بودجه امسال با هدف حمایت از صندوق‌های بازنشستگی بیش از ۴۵۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است که ۲۵۶.۵ هزار میلیارد تومان آن به صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص دارد.

همچنین در لایحه دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان کمک به متناسب سازی حقوق بازنشستگان سه صندوق کشوری لشکری و فولاد از محل مالیات بر ارزش افزوده در نظر گرفته شده است./اقتصادآنلاین

خبر مهم برای بازنشستگان | سایت ثبت نام وام قرض‌الحسنه اعلام شد!

بسیاری از متقاضیان دریافت و ثبت نام وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی همچنین ثبت نام غیر حضوری وام ۲۰ میلیونی کانون⁧ بازنشستگان، به دنبال این هستند که بتوانند در بازه زمانی ثبت نام این وام، به راحتی در سامانه وام، فرم ثبت نام وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی را تکمیل نموده و سپس، درخواست خود را برای اخذ این تسهیلات، به سازمان بیمه تامین اجتماعی ارجاع دهند. زمان ثبت نام وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی، در سال گذشته از ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه بوده است و به مدت ۱۰ روز ادامه داشته و زمان آن برای سال ۱۴۰۳ به محض اعلام اطلاع رسانی خواهد شد.. ثبت نام این وام از طریق سایت vaam.kabtatamin.ir برای متقاضیان وام بازنشستگان تامین اجتماعی قابل انجام می‌باشد مستمری بگیران واجد شرایط ثبت نام وام ضروری آنها تامین اجتماعی، می‌توانستند به راحتی، از طریق سامانه ثبت نام وام آنها، در بازه زمانی مشخص شده، اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام این وام در سال ۱۴۰۳ طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی از طریق مراجعه به کانون‌های بازنشستگی هر استان یا شهرستان می‌باشد و ثبت نام غیرحضوری آن از طریق سایت مربوطه مانند سال گذشته صورت خواهد گرفت. به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پس از پایان مرحله اول ثبت نام وام قرض الحسنه ۲۰ میلیونی آنها در سازمان تامین اجتماعی به زودی مرحله دوم ثبت نام و پرداخت این وام برای متقاضیانی که موفق به ثبت نام و دریافت این تسهیلات نشده اند، آغاز خواهد شد.

 بازنشستگان/www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنید.

بازنشستگان تامین اجتماعی| افزایش حقوق‌ بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ + حقوق بازنشستگان تامین اجت...

ب یدالله راشدی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام….برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

یدالله راشدی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی منعقد شد تا حدود ۲۹ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک ملی است وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

همسان‌سازی بازنشستگان

بازنشستگان/www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنید.

وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

آن دسته از مشتریان بانک ملت که به دریافت وام فوری ۵۰۰ میلیون تومانی این بانک تمایل دارند باید حداقل ۱۰ میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول داشته باشند.

مشتریان بانک ملت که میانگین حساب یک تا ۱۲ ماهه نیز دارند، می‌توانند برای وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه درخواست دهند.

شرایط دریافت وام فوری شایان

متقاضی وام باید اعتبار شغلی داشته باشد.

متقاضیان باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین ۱۲ تا ۶۰ ماه اعلام شده است.

سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر است.

سود این وام از ۱۸ درصد بیشتر نخواهد شد.

میزان هر قسط به ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۷۱۴ تومان می‌رسد.

کل سود تسهیلات، ۲۶۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۲۳ تومان می باشد.

مجموع رقم وام و سود آن، ۷۶۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۲۳ تومان اعلام شده است.

متقاضی وام می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها